تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجليل از شهردار قم بعنوان مدير برتر حامي روابط عمومي در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۴ب.ظ)
تجليل از شهردار قم بعنوان مدير برتر حامي روابط عمومي در کشور آئين نکوداشت روز روابط عمومي و تقدير از ستارگان روابط عمومي ايران روز گذشته در هتل اسپيناس تهران برگزار شد و شهرداري قم موفق به کسب دو عنوان برتري در اين آئين شد‌.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين آئين که جمعي از مديران کشوري،اساتيد،مديران،کارشناسان و کارگزاران روابط عمومي ادارات، نهادها و سازمانهاي مختلف کشور حضور داشتند، از60 نفر از منتخبين روابط عمومي 60 سال اخير ايران و 28 نفر از مديران برجسته روابط عمومي کشور تقدير شد.
محمد دلبري ‌شهردار قم در آئين نکوداشت روز روابط عمومي که با حضور معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، عليرضا معزي دبير شوراي عالي اطلاع‌رساني دولت و جمعي از متخصصين، پژوهشگران و اساتيد علوم ارتباطات در هتل اسپيناس تهران برگزار شد، به عنوان مدير برتر حامي روابط عمومي در کشور انتخاب و معرفي شد.
‌پاسخگوئي مناسب و صريح به درخواستهاي شهروندان ، ارتباطات مناسب و تعاملي با شهروندان ، اهميت به توسعه و گسترش روابط عمومي از جمله شاخصه هاي مطرح شده شهردار قم به عنوان مدير برتر حامي روابط عمومي در اين همايش مي باشد.
همچنين در بخش ديگر اين مراسم که تجليل از مديران برجسته روابط عمومي کشوري بود از علي حاجي رضا مديرکل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم بعنوان مدير برتر روابط عمومي در کشور با لوح سپاس و نشان زرين ستاره روابط عمومي تجليل بعمل آمد.
در آئين نکوداشت روز روابط عمومي که 27ارديبهشت ماه جاري همزمان با روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي در سالن همايشهاي هتل اسپيناس تهران برگزار گرديد، بر اساس رأي هيئت داوران ، آثار ارسالي از سوي اداره کل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم به عنوان آثار برتر معرفي گرديد.
بنابر اعلام نظر هيئات داوران پس از بررسي تخصصي آثار ارسالي از روابط عمومي‌هاي ارگان‌ها و سازمان‌هاي مختلف تمامي استان‌هاي ايران اسلامي، عملکرد و آثار ارسالي از اداره کل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم نظر به عملکرد قابل قبول و مبتني بر اصول روابط عمومي و بر پايه برنامه‌ريزي و سند چشم‌انداز و در راستاي سياست‌هاي حوزه‌ي مديريت شهري کلان شهر قم و همچنين توجه به مقوله فرهنگ شهروندي، اطلاع رساني مناسب، امور بين الملل،آموزش پرسنل،توليد نشريات،ارتباطات رسانه اي مناسب از بين ديگر آثار ارسالي کشور نشان زرين ستاره روابط عمومي کشور را به خود اختصاص داد.
خاطر نشان مي‌گردد: آئين نکوداشت روز روابط عمومي و تقدير از ستارگان روابط عمومي ايران با حمايت دبيرخانه سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي،شوراي اسلامي شهر تهران و موسسه فرهنگي روابط عمومي آرمان با حضور جمع کثيري از دست‌اندرکاران روابط عمومي‌هاي کشور 27ارديبهشت ماه93 در هتل اسپيناس تهران برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن