تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815013890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم منتخب فارس فردا عازم قطر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۴۹ب.ظ)
براي حضور در مسابقات راگبي سيد دو آسيا؛ تيم منتخب فارس فردا عازم قطر مي شود تيم منتخب فارس، نماينده ي کشورمان در مسابقات راگبي 15 نفره سيد دو آسيا، که هم اکنون در اردوي آمادگي به سر مي برد روز دوشنبه، 29 ارديبهشت ماه جاري عازم قطر خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اردوي تيم فارس در بندرعباس جريان داشت و اعضاي آن صبح امروز عازم لار خواهند شد و از آنجا به سمت محل برگزاري مسابقات آسيايي حرکت خواهند کرد.
تيم فارس طي روزهاي 30 ارديبهشت تا اول خرداد در شهر دوحه، پايتخت قطر، به مصاف حريفان خود مي رود.
بنابر اعلام اتحاديه ي راگبي آسيا (آرفو) روز سه شنبه، 30 ارديبهشت و ساعت 17.30 به وقت محلي تيم منتخب فارس با مالزي رو به رو مي شود و سپس ساعت 19.30 تايلند به مصاف قطر مي رود.
بازنده هاي اين دو مسابقه ساعت 17.30 روز جمعه 2 خرداد در ديدار رده بندي به مصاف يکديگر خواهند رفت و برنده ها هم ساعت 19.30 همان روز براي تعيين قهرمان اين مسابقات بازي خواهند کرد.
گفتني است اين رقابت ها در ورزشگاه العربي دوحه برگزار مي شود و تيم قهرمان اين رقابت ها جواز حضور در سيد يک آسيا را کسب خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن