تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815013135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم هندبال دختران فردا عازم ازبکستان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم هندبال دختران فردا عازم ازبکستان می شود تهران - ایرنا - تیم هندبال دختران زیر 19 سال ایران به منظور شرکت در مسابقات چهار جانبه فردا (دوشنبه ) تهران را به مقصد ازبکستان ترک می کند.


به گزارش ایرنا ، مسابقات هندبال دختران زیر 19 سال کشورهای در حال توسعه همه ساله برگزار می شود و این نخستین بار است که تیم دختران ایران توسط فدراسیون بین المللی هندبال به این رقابت ها دعوت شده است.
این رقابت ها که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود با حضور کشورهای ایران ، تاجیکستان ، ازبکستان و ترکمنستان از 24 تا 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
فائزه نعمتی، انسیه چهاردانگی، رومینه هاشمی فراهانی آزاد، شکیبا اصغر، سید یاسیمین احمدی، افسانه خانی دریابمان، زهرا شیخی، صبا بخشی، پریناز سراب، فاطمه خلیلی بهفر، الناز قاسمی، مرضیه افشاری راشدی، زهرا قادری و مینا صالحی نفرات اعزامی به این رقابت ها هستند.
سرمربیگری این تیم به عهده ˈ مریم کریمیان ˈ سرمربی تیم ملی هندبال زنان است و ˈ نشمین شافعیان ˈ و ˈ طاهره مبرا ˈ به عنوان مربی و سرپرست تیم ، وی را دراین رقابت ها همراهی خواهند کرد.
برنامه این رقابت ها به شرح زیر است :
*چهارشنبه -24 اردیبهشت ماه / ایران - ترکمنستان / ساعت 16 به وقت محلی
* پنجشنبه 25 اردیبهشت ماه / ایران - تاجیکستان / ساعت 14 به وقت محلی
* جمعه - 26 اردیبهشت ماه / ایران - ازبکستان / ساعت 16 به وقت محلی
* مسابقات رده بندی 27 اردیبهشت و دیدار فینال 28 اریبهشت ماه برگزار خواهد شد.
تیم هندبال دختران زیر 19 سال بامداد فردا راهی باکو خواهد شد و سپس این شهر را به مقصد تاشکند( پایتخت ازبکستان ) ترک می کند.
ورزشی (2)**1828**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن