تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820754426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح اينترنت پرسرعت در 21 روستاي استان سيستان و بلوچستان همزمان با 4100 روستاي سراسر کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۳۹ب.ظ)
افتتاح اينترنت پرسرعت در 21 روستاي استان سيستان و بلوچستان همزمان با 4100 روستاي سراسر کشور همزمان با روز جهاني ارتباطات صبح امروز با حضور استاندار و جمعي از مسئولين استان در روستاي جهانتيغ از توابع بخش مرکزي شهرستان زابل اينترنت پرسرعت اين روستا به نمايندگي از 21 روستاي استان و همزمان با 4100 روستاي سراسر کشور از طريق ويدئوکنفرانس با دستور رياست محترم جمهور افتتاح گرديد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس علي اوسط هاشمي در مراسم افتتاح اين پروژه در ارتباط ويدئو کنفرانسي با رياست محترم جمهور و وزير ارتباطات و فناوري ضمن تبريک روز ارتباطات و فناوري اظهار داشت: از وزير پرتلاش ارتباطات و فناوري که هر روز تلاش مي کنند تا فاصله ها را بين شهرها و روستا ، کشور و جهان کمتر نمايند تشکر مي کنم.
مهندس هاشمي افزود: امروز افتخار دارم تا در روستاي جهانتيغ بخش مرکزي شهرستان زابل اينترنت پرسرعت را همزمان در 21 روستاي استان افتتاح نمايم .
وي ادامه داد: استان ما 5/11 % وسعت کشور را تشکيل مي دهد و 9200 روستا بيش از 51 % جمعيت استان را در برگرفته است که نگاه وسيع و رويکرد متفاوت دولت را براي ارتقاء خدمات مي طلبد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن