تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817019077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه کسی می تواند حاشیه ها را از کشور جمع کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چه کسی می تواند حاشیه ها را از کشور جمع کند؟
حاشیه ها زمان و مکان هم نمی شناسند از همایش دلواپسی و من روحانی هستم در تهران تا بر هم زدن کنسرتی دریزد تا لغو سخنرانی سید حسن خمینی در بروجرد حاشیه ها کشور را با خود به هر سو که می خواهند می برند.
کد خبر: ۴۰۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ - 18 May 2014


هر روز یک حاشیه جدید برای کشور از راه می رسد؛فرقی هم نمی کند،منقدین حاشیه را درست می کنند، دولتی ها ادامه ش می دهند.هیچ کس حاضر نیست کوتاه بیاید.


به گزارش«تابناک»، حاشیه ها زمان و مکان هم نمی شناسند از همایش دلواپسی و من روحانی هستم در تهران تا بر هم زدن کنسرتی دریزد تا لغو سخنرانی سید حسن خمینی در بروجرد حاشیه ها کشور را با خود به هر سو که می خواهند می برند.حاشیه ها ساخته می شوند تا متن کار و آنچه که باید برای مردم انجام شود و نمی شود دیده نمی شود.حاشیه سازی برای منتقدان دولت،زهر چشم گرفتن است و برای دولت پنهان کردن ضعف ها و ناتوانی ها.


کسانی که مستند من روحانی هستم را ساختند،فارغ از نوع و محتوای آن، شاید نمی دانستند که این مستند به چه میزان کشور را به حاشیه فرو خواهد برد.مستند من روحانی هستم،قریب دو ماه است که فکر و ذکر همه را به خود مشغول کرده و همه را به حاشیه ها برده است.


مستندی که برخی آن را به نفع رئیس دولت و برخی آن را علیه دولت تعبیر می کنند،نزدیک به شصت روز است که بر همه مسائل کشور سایه انداخته است. از یک سو دولتیان به سازندگان این مستند حمله می کنند و از سویی سازندگان و طرفداران این مستند،اطلاعیه و بیانیه می دهند. اما چنین مستندی ارزش آن را دارد که این همه کشور را وارد حاشیه کندو مسائل اساسی و به ویژه معیشت مردم را تحت الشعاع قرار دهد؟
منتقدان نمی دانند که  مردم از دولت بهبود اوضاع را می خواهند نه سابقه رئیس دولت را.دولتیان نمی دانند که مردم از آنان تحول در معیشت شان را می خواهند و نه پاسخ گویی به مستند من روحانی هستم؟


با همایش دولواپسیم در خیابان طالقانی حاشیه ها رنگ سیاست خارجی به خود گرفت و روزها و روز ها در باره دلواپسی نوشته شد.عده ای در تایید دلواپسی و عده ای هم در نهی دلواپسی. اما در این میان زندگی مردم همچنان تغییری نکرده بود.نه دلواپسام از  زندگی و معیشت مردم خبر داشتند و نه کسی کوشید که دولواپسی های معیشتی مردم را بر طرف کند! 


بلافاصله پس از تهران،حاشیه ها از یزد مجددا به پایتخت سرازیر شد و با بر هم زدن کنسرت یک خواننده از سوی تعدادی نامخص،پای استانداری و سایر ارگان ها به حاشیه ای جدید باز شد و اطلاعیه  پشت اطلاعیه صادر شد.این گروه علیه آن گروه و قس علیهذا.


هنوز حاشیه یزد دست از گریبان کشور برنداشته بود که حاشیه جدید این بار از بروجرد سر برآورد و به یکباره خبر رسید که به به دلیل لغو سخنرانی سید حسن خمینی در بروجرد و  تن دادن فرماندار بروجرد، وی به دستور مستقیم رئیس جمهور از کار برکنار شده است.ادعایی که البته در حد ادعا باقی ماند و بعدا وزارت کشور مامور ویژه ای را برای بررسی این مساله به بروجرد فرستاد.اما حاشیه ها دست بردار نبود هر روز خبری از برکناری فرماندار می آمد و روز پس از ان اطلاعیه ای در نهی این کار و هنوز همه پرونده همه این حاشیه ها باز است. پرونده من روحانی هستم؛پرونده دلواپسان؛ پرونده کنسرت یزد و پرونده فرماندار بروجرد!


حاشیه ها گریبان ملت و دولت را گرفته اند و برخی از ملت و دولت، خود به حاشیه ها دامن می زنند.زمان سریع تر از آنچه گمان می رود می گذردشایسته نیست چهار سال که گذشت از وجود نه بحران در روز برای دولت سخن بگوییم. اگر دولت و منتقدین حاشیه را جمع نکنند،با حاشیه ها زندگی مردم بهبود نخواهد یافت. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن