تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816883456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صیاد: استعفایی از هادی ساعی ندیده‌ام/ آماده پذیرایی از برند تکواندوی ایران هستم!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
صیاد: استعفایی از هادی ساعی ندیده‌ام/ آماده پذیرایی از برند تکواندوی ایران هستم!
سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو معتقد است؛ هنوز هیچ نامه مکتوبی به عنوان استعفای هادی ساعی از هیئت رییسه فدراسیون ندیده است.
علیرضا صیاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از زمان حضورش در فدراسیون موفق به دیدار هادی ساعی نشده است، می گوید: ساعی برند، چهره و مایه افتخار تکواندوی ایران است اما از زمان حضورم به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون که از اول فروردین 93 بوده، موفق به دیدار وی در فدراسیون نشده ام. وی افزود: مشتاق بودم به طور مستقیم دیدار دوستانه ای با ساعی داشته باشم که تاکنون این امر میسر نشده است اما مطمئن باشید به زودی ترتیبی اتخاذ می شود که با او دیدار صمیمانه ای داشته باشیم. وی در مورد استعفای هادی ساعی از سمت مدیریت تیم های ملی و عضویت در هیئت رییسه فدراسیون تکواندو تصریح کرد: قطعا نگاه ما افتخارآفرینی برای تکواندو است و برای همین ساعی هم هر زمان علاقمند برای همکاری با فدراسیون تکواندو باشد با آغوش باز پذیرای او هستیم. سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو ادامه داد: ساعی تا به حال کارشناس خبره فدراسیون در جلسات هیئت رییسه بوده و از زمان آمدنم به فدراسیون جلسه ای نداشته ایم که او نباشد. به زودی جلسه هیئت رییسه فدراسیون برگزار خواهد شد و ما در خدمت ساعی خواهیم بود اما اگر او به هردلیل خواستار استعفا است و این اختیار را به دلیل کسوت و تراکم کاری دارد و ما هم به نظرش احترام می گذاریم. وی با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون در سال گذشته گفت: این طبیعی است که با برگزاری انتخابات جدید و انتخاب رییس، تغییراتی در هیئت رییسه فدراسیون اتفاق بیافتد. با این حال من با بررسی که داشتم نامه مکتوبی به عنوان استعفا از هیئت رییسه فدراسیون ندیدم اما من هم مثل بقیه فقط استعفای هادی ساعی را شنیده ام! وی درباره بودجه فدراسیون تکواندو عنوان کرد: سال قبل بودجه فدراسیون کامل پرداخت نشد اما با مدیریت و جسارت پولادگر تمام برنامه های فدراسیون بدون کوچکترین خللی در کارها صورت پذیرفت. در سال جدید شاهد کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم بودیم تا فعالیت ها با قدرت بیشتر و بهتری انجام شود، هر چند که مبلغ پرداختی قابل قیاس با هزینه های تکواندو نیست اما در هر صورت نشان از حمایت مسئولان ورزش از فدراسیون است. تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی را پیش رو دارد و برای ما مهم است که به موفقیت در همه میادین فکر کنیم. صیاد در خصوص تغییرات در کمیته های مختلف فدراسیون تکواندو گفت: تا این لحظه تغییراتی نداشتیم اما تکواندو مدیران و کادر توانا و دلسوزی دارد که در قالب مدیریتی خوب عمل می کنند. وی درخصوص انتخاب سرمربی تیم ملی نونهالان افزود: سرمربی اولین تیم ملی نونهالان قبل از آغاز اردوهای تدارکاتی این تیم برای رقابت های جهانی انتخاب خواهد شد اما چیزی در مورد انتخاب رحیم صالحی به عنوان سرمربی این تیم نشنیده ام. برای رقابت های انتخابی تیم ملی کمیته فنی داشتیم که مسابقات و تکواندوکاران را زیرنظر داشت. سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو با اشاره به پروسه زمانی انتخاب مدیران فدراسیون اعلام کرد: سرپرست دبیری و نایب رییسی فدراسیون از یک تا سه ماه تعیین می شود. در هر صورت من از ورودم به فدراسیون تکواندو بسیار خوشحالم و با چشم انداز متفاوتی آمده ام تا در کنار بزرگان این رشته برای خدمت رسانی مفید باشم و تلاش کنم.





تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن