تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818987961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند تهیه و توزیع ماده مخدر در زنجان متلاشی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سرهنگ جعفری خبر داد:
باند تهیه و توزیع ماده مخدر در زنجان متلاشی شد
زنجان - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به شناسایی و دستگیری باند ماده مخدر صنعتی شیشه توسط نیروی انتظامی گفت: در این عملیات شش عضو تهیه و توزیع این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند.



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مراد جعفری ، از انجام کار اطلاعاتی در مورد قاچاقچیان مواد مخدر در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: شناسایی و دستگیری اعضای یک باند در استان از نتایج این کار اطلاعاتی بوده است.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری باند ماده مخدر صنعتی شیشه توسط نیروی انتظامی گفت: در این عملیات شش عضو تهیه و توزیع این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه اعضای باند شناسایی شده به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع ماده صنعتی شیشه در بین جوانان می‌کرده‌اند، تصریح کرد: اعضای این باند بعد از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سرهنگ جعفری، به دستگیری اعضای باند دستگیر شده به صورت ضربتی اشاره کرد و گفت: ماموران در بازرسی از منزل متهمان دستگیر شده یک کیلو و 476 گرم ماده مخدر شیشه و هروئین، تعدادی آلات و ادوات استعمال و ترازوی توزین مواد مخدر هم توقیف کرده‌اند.

وی،با اشاره به تشکیل پرونده برای دستگیرشدگان توسط نیروی انتظامی تاکید کرد: این متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان، به اثرات مخرب و جبران‌ناپذیر استفاده از مواد مخدر صنعتی اشاره کرد و گفت: شهروندان به ویژه خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند. اجرا طرح مبارزه با آفت برگخوار دم طلایی در طارم  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، برای حفاظت از جنگل ها و مراتع، عملیات کنترل و مبارزه مکانیکی با آفت برگخوار دم طلائی را در جنگلهاي بلوط روستاي وليدر شهرستان طارم اجرا کرد. رئیس اداره حفاظت و حمایت منابع طبیعی استان با اعلام این خبر گفت:مساحت جنگلهاي بلوط منطقه حدود هزار و 200 هكتار است که از اين مقدار حدود 600 هكتار آلوده به این آفت بوده و آفت در اين مناطق خسارات قابل ملاحظه اي را به پوشش جنگلي و باغات حاشیه جنگل وارد کرده است. مهدی آرمیون ، با بیان اینکه اجرای این طرح به طور همزمان در جنگل و باغات باعث کاهش چشمگیر آفت در منطقه شده،اظهار کرد: اجرای این طرح از11 اسفند سال قبل تا 31 فروردین امسال به مدت 50 روز به طول انجامید. وی تاکید کرد: در این مدت روزانه به طور متوسط 40 نیروی کارگری مشغول پاکسازی آفت از روی درختان بوده و در اجرای این عملیات حدود 150 میلیون تومان هزینه شده است.


۱۳۹۳/۲/۲۸ - ۱۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن