تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806855977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول درسپاه ثارالله: رویکرد اصلی بسیج سازندگی اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول درسپاه ثارالله: رویکرد اصلی بسیج سازندگی اقتصاد مقاومتی است کرمان - ایرنا - مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: رویکرد اصلی این سازمان برای انجام فعالیت هایش در سال جاری اقتصاد مقاومتی است.


احمد محمد باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون دو فعالیت عمده در سازمان بسیج سازندگی انجام می شود که یکی سازندگی و محرومیت زدایی و دیگری اقتصاد مقاومتی است که دغدغه رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته بوده است.
وی بیان کرد: فعالیت های سازندگی و محرومیت زدایی نیز با رویکرد اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد و از گروه های جهادی که در گذشته کارهای عمرانی را انجام می دادند خواسته ایم بخشی از فعالیتشان اقتصاد مقاومتی باشد.
وی گفت: گروه های جهادی وقتی به مناطق مختلف می روند اقتصاد مقاومتی را اطلاع رسانی می کنند و آموزش می دهند.
مسوول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان اضافه کرد: سال گذشته بطور آزمایشی وارد موضوع اقتصاد مقاومتی شدیم و حدود 123 میلیارد ریال در این زمینه اعتبار هزینه شد.
وی گفت: فعالیت های بسیج سازندگی با موضوع اقتصاد مقاومتی شامل بیش از 10 عرصه اصلی بوده که پرورش ماهی، مرغ، قارچ و زعفران و دیگر عرصه ها مانند صنایع دستی و صنایع تولیدی از جمله آنهاست.
باقری اظهار کرد: سال گذشته 214 واحد کارگاه کمپوست، 139 واحد استخر پرورش ماهی، 349 کارگاه پرورش قارچ، 14 مورد کشت زعفران، 33 مورد پرورش زنبور عسل و 19 مورد گلخانه کوچک در سراسر استان کرمان راه اندازی شد.
وی افزود: امسال نیز حدود 160 میلیارد ریال اعتبار در حوزه اقتصاد مقاومتی داریم و در عرصه هایی که تعدادی از آنها ذکر شد هزینه می شود تا بتوانیم به اهدافی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، برسیم.
وی تصریح کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی با همکاری اقشار تخصصی بسیج و سازمان های اجرایی استان بویژه سازمان جهاد کشاورزی شمال و جنوب استان و ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و تعاون و کار اجرا می شود و این دستگاه ها در زمینه اخذ مجوزهای لازم و نظارت بر فعالیت ها با ما همکاری دارند.
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان گفت: تاکنون همکاری خوبی از سوی دستگاه های اجرایی با این سازمان صورت گرفته و جلسات مختلفی با استانداری داشته ایم که امیدواریم بیشتر شود.
وی ادامه داد: عرصه های کاری ما بیشتر به جهاد کشاورزی شمال و جنوب استان بر می گردد که تاکنون همکاری خوب بوده و امسال با توجه به این که وارد فاز علمیاتی طرح های اقتصاد مقاومتی می شویم لازم است نظارت بیشتری از طریق این سازمان ها و بسیج سازندگی انجام دهیم.
وی گفت: 184 گروه جهادی سازمان یافته از دانشگاه های مختلف دولتی، آزاد اسلامی و پیام نور و گروه های جهادی محلات در استان حضور دارند که علاوه بر فعالیت های آموزشی و عمرانی در بحث های اقتصاد مقاومتی وارد می شوند و سعی ما این است که دانشجویان در بحث های پژوهشی، آموزش و اطلاع رسانی این کارها را انجام دهند.
باقری درباره اقدامات این سازمان در بخش سازندگی و محرومیت زدایی هم گفت: سال گذشته 370 باب مدرسه با حضور دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای هجرت دانش آموزی بهسازی و زیباسازی شد.
وی از اعزام 284 گروه جهادی به مناطق محروم استان در این مدت خبر داد و افزود: اردوهای جهادی برای دانشجویان و بسیج محلات، بسیج ورزشکاران، بسیج فرهنگیان و بسیج طلاب است که در مناطق محروم برگزار می شود و بازه زمانی آن ایام تعطیلات تابستان و نوروز است.
وی بیان کرد: پارسال 16 هزار و 110 نفر در قالب این گروه ها در مناطق محروم استان کرمان حضور یافتند و خدمات بسیار خوبی در زمینه های آموزشی، بهداشتی، عمرانی و فرهنگی ارایه شد.
باقری به برگزاری اردوهای یک روزه حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: 44 هزار و 837 نفر از بسیجیان سال گذشته در قالب 683 حلقه در مناطق محروم استان حضور یافتند و مواردی چون ترمیم خانه محرومان، لایه روبی قنوات و برداشت محصول را انجام دادند.
وی از اعزام 201 تیم بهداشتی به مناطق محروم استان کرمان خبر داد و افزود: این تیم ها متشکل از پزشک عمومی، پرستار و بهیار به مناطق محروم اعزام و حدود شش هزار نفر از خدمات آنها بهره مند شدند.
وی اظهار کرد: 31 پروژه محرومیت زدایی در این مدت توسط سازمان بسیج سازندگی استان تکمیل و بهره برداری شد و پنج خانه بهداشت و پزشک و یک مرکز بهداشتی در مناطق محروم جنوب استان نیز تکمیل شده است.ک/3
8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن