تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله سوم اردوی تیم ملی وزنه برداری در چابکسر برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرحله سوم اردوی تیم ملی وزنه برداری در چابکسر برگزار می شود تهران - ایرنا - مرحله سوم اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران با حضور 10وزنه بردار از روز شنبه (سوم خرداد) در شهر چابکسر استان گیلان برگزار خواهد شد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون وزنه برداری، ملی پوشان وزنه برداری کشورمان که خود را برای حضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی آماده می کنند تا روزپنجشنبه اول خرداددرمحل کمپ تیم های ملی به تمرینات ادامه می دهند و پس از آن راهی استان گیلان می شوند تابه مدت چهارهفته در شهر ساحلی چابکسر تمرین کنند.
مجید عسکری در 62 کیلوگرم، جابر بهروزی و مرتضی رضاییان در 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و رسول تقیان در 85 کیلوگرم، محمدرضا براری و نواب نصیرشلال در 105 کیلوگرم و رشید شریفی، بهادر مولایی و بهداد سلیمی در دسته بعلاوه 105 کیلوگرم نفرات حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان هستند که زیر نظر بهمن زارع (سرمربی) و هادی پانزوان (مربی) تمرین می کنند.
مرحله نخست اردوی تیم ملی از روز 9 اسفند ماه 92 و مرحله دوم اردوها نیز از روز ششم فروردین ماه 93 در محل کمپ تیم های ملی وزنه برداری برگزار شد واردوی چابکسرنخستین اردوی خارج از تهران ملی پوشان وزنه برداری به شمار می رود.
همچنین جواد نادری روز گذشته در جریان رکوردگیری از ملی پوشان وزنه برداری در رقابت با محمدرضا براری، دیگر وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم با اختلاف 18 کیلوگرم شکست خورد و شانس خود را برای همراهی تیم ملی در بازی های آسیایی اینچئون از دست داد.
در این رکوردگیری محمدرضا براری 184 کیلوگرم در یک ضرب و 225 کیلو در دو ضرب را بالای سر برد و با حدنصاب مجموع 409 کیلوگرم به کار خود خاتمه داد. نادری در یک ضرب 173 کیلوگرم و در دوضرب 218 کیلوگرم را بالای سر برد و به رکورد مجموع 391 کیلوگرم رسید.
بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در روزهای 28 شهریور ماه تا 12 مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
مسابقه های وزنه برداری قهرمانی سال 2014 جهان که انتخابی بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل است، در روزهای 13 تا 25 آبان ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.
ورزشی (1)**1067**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن