تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور سفرای کشورهای مختلف درزنجان گامی مهم درراستای معرفی این استان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حضور سفرای کشورهای مختلف درزنجان گامی مهم درراستای معرفی این استان است خبرگزاری پانا: استاندار زنجان گفت: حضور سفرای کشورهای خارجی درزنجان برای شرکت در جشنواره ملی آش گام مهمی درراستای معرفی هرچه بیشتر این استان محسوب می شود
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 08:18



 به گزارش سرویس خبر پانا، جمشید انصاری در آغاز نهمین دوره جشنواره ملی آش، بر توسعه محتوایی این جشنواره تاکیدکرد و گفت: عنوان آش موجب محدود شدن این جشنواره به لحاظ حضور علاقه مندان می شود در حالی که با افزودن غذای ایرانی به این جشنواره می توان دامنه حضور گردشگران را به صورت قابل توجهی افزایش داد. وی ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره نباید غیر انتفاعی و رایگان باشد بنابراین نمی تواند انتظار ارایه خدمات رایگان به کسی را در این جشنواره داشت. 

انصاری خارج شدن جشنواره از حالت شهری و فراهم کردن زمینه حضور گردشگران دیگر استان ها رااز ضروریات اعلام کرد و گفت: برگزاری جشنواره به صورت استانی و شهری در واقع یک نشاط اجتماعی را فراهم می کند که می توان با برنامه های دیگر هم آن را برگزار کرد. 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی در استان زنجان، فرصت مغتنمی است تا مردم استان با آیین‏های اقوام ساکن در ایران آشنا شوند. 

انصاری با اشاره به اینکه همچنین جشنواره ملی آش ایرانی در استان زنجان فرصتی را برای آشنایی سایر اقوام با سنت‏ها و آیین‏های استان فراهم می‏کند، تصریح کرد: انتخاب زمان مناسب برای برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی در سال آینده شاید بتواند این جشنواره را فراتر از سطح ملی مطرح کند. 

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه امیدواریم جشنواره آش به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد، افزود: امسال در این جشنواره از 30 استان کشور برای نمایش صنایع دستی خود حضور دارند. 

انصاری با اشاره به اینکه ارایه غذاهای مختلف و متنوع توسط گروه‏هایی از 24 استان کشور در جشنواره آش ایرانی استان زنجان بسیار مورد توجه است، یادآور شد: امیدواریم این جشنواره در سال‏های آینده گسترش بیشتری یابد. 

وی تاکید کرد: استان زنجان دربخش گردشگری برندهایی دارد که در جایگاه مطلوب خود قرار ندارند که تبدیل کردن یک جشنواره همانند جشنواره آش باید در برنامه راهبردی بخش گردشگری استان زنجان باشد.

جشنواره آش زنجان از 26 تا 30 اردیبهشت ماه در منطقه ائل داغی زنجان با حضور 30 استان و سفرای 9کشور برگزار می شود.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن