تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821297702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فانی: استفاده از فضای مجازی می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فانی: استفاده از فضای مجازی می‌تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند
وزیر آموزش و پرورش گفت: استفاده از فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان و آموزش ضمن خدمت معلمان مبتنی بر نظام معیار اسلامی می‌تواند تهدیدات عرصه فضای مجازی را به فرصت تبدیل کند.
آفتاب: علی‌اصغر فانی روز شنبه 27 اردیبهشت ماه در همایش «تربیت اسلامی و فضای مجازی» که در مجتمع یاوران مهدی قم در حال برگزاری است، افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توجه آن به شبکه ملی اطلاعات و اینترانت در مدارس می‌تواند به انتقال ارزش‌های انقلاب از این طریق کمک خوبی کند.

وی با اشاره به نقش آموزش این همایش در جهت رشد علمی و تبلیغی و فرهنگی کشور گفت: یکی از مهمترین زمینه‎های همکاری آموزش و پرورش و حوزه، تلاش در زمینه تربیت و تحکیم فرهنگ دینی در نسل نوپای کشور است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم که در این همایش شاهد ارائه راهکارهای علمی و عملی در راستای آسیب‌شناسی‌ در فضای مجازی باشیم.

فانی خاطرنشان کرد: حوزه و آموزش و پرورش باید راهکارهای عملی خود را در عرصه‎های همکاری با هم مشخص کنند؛ امروز آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور است و ظرفیت بسیار خوبی برای این همکاری دارد.

وزیر آموزش و پرورش یادآورشد: آموزش و پرورش با 105هزار مدرسه، یک میلیون معلم و فرهنگی و 12 میلیون دانش آموز وانتشار 130 میلیون جلد کتاب بزگترین دستگاه فرهنگی است.

وی گفت: به تعبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب، آموزش و پرورش وظیفه تربیت نیروی انسانی و مدیران آینده کشور را به عهده دارد؛ این نهاد وظیفه دارد که فرهنگ و تربیت صحیح را وارد چرخه آموزشی خود کند.

فانی اظهارکرد: خوشخبتانه با توجه به ابلاغ سیاست‌ها از سوی مقام معظم رهبری و همچنین تدوین سند تحول نظام آموزش کشور شرایط مطلوبی برای حرکت مشخص شده است و حوزه نقش مهمی در این جریان دارد.

وی اظهارکرد: اگر این سند به طور دقیق و صحیح اجرا شود می‎توانیم به اکثر اهداف عالیه خود در سیستم آموزشی کشور برسیم؛ یکی از این عرصه‎ها، عرصه فضای مجازی در کشور است که باید به صورت دقیق در این عرصه عمل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با ذکر این مطلب که باید تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم گفت: جهانی شدن یک پروسه است که باید با مدیریت صحیح آن را به فرصتی برای ارایه الگوی اصیل اسلام تبدیل کنیم.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات به نفوذ فضای مجازی در مدارس کمک می‌کند در همین راستا باید بهره‌برداری از آموزش‌های غیرحضوری و مجازی در کشور افزایش یابد.




تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن