تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819429747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبه مردم از رسانه ها بیان حقیقت است نه جنجال/ راه اندازی قرارگاه رسانه ای راهیان نور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان کشمیری:
مطالبه مردم از رسانه ها بیان حقیقت است نه جنجال/ راه اندازی قرارگاه رسانه ای راهیان نور
گرگان - خبرگزاری مهر: معاون اجرایی و هماهنگی امور استان های سازمان بسیج رسانه کشور با بیان این که مطالبه مردم از رسانه ها بیان حقیقت است نه جنجال، از راه اندازی قرارگاه رسانه ای راهیان نور خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، قاسم کشمیری صبح شنبه در همایش رسانه و مقاومت که توسط بسیج رسانه ای استان گلستان برگزار شد، گفت: فرهنگ کلیدی ترین نقش را در توسعه کشور به عهده دارد و امروز شاهدیم دشمنان کشور برای مبارزه بخصوص در عصر حاضر، فرهنگ را به عنوان بهترین، تاثیر گذارترین و راحت ترین راه انتخاب می کنند. وی با بیان این که جنگ امروز نرم افزاری است نه سخت افزاری، افزود: در دهه های اخیر ادبیات هایی همچون شبیه خون فرهنگی، حمله فرهنگی مطرح شده است. وی بیان کرد: این حقیقت که امروز افکار عمومی نسبت به مسائل قوه تحلیل بیشتری پیدا کرده است نشانگر یک فهم عمومی است. کشمیری با انتقاد از برخی افراد که هنوز جنگ نرم را در کشور قبول ندارند، اظهار کرد: ابزاری برنده تر و کم هزینه تر از رسانه برای تاثیر گذاری نیست، زیرا رسانه در تفییر فرهنگ عمومی نقش مهمی دارد. وی ادامه داد: دشمنان در عصر حاضر تشکیل یک امپراطوری رسانه ای را تحقق داده اند به طوری که امروز تمام اخبار های دنیا توسط  5 ابر خبرگزاری دنیا مخابره می شود. وی اذعان کرد: لذا رسانه نقش اساسی را در جنگ نرم ایفا می کند و در واقع رسانه است که می تواند در تقابل با رسانه پیروز شود. معاون اجرایی و هماهنگی امور استان های سازمان بسیج رسانه کشور با باین این که بسیج رسانه فعالیت خود را از سال 90 در کشور آغاز کرده است، گفت: این سازمان 2 سال است در 30 استان کشور با 2700 نفر از اهالی رسانه در فضای مجازی که رسانه های غربی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بی وقفه تلاش می کنند، فعال است. وی تصریح کرد: هدف ما ایجاد جبهه متهد رسانه ای است و تلاش داریم فضایی را ایجاد کنیم که همه رسانه ها فارغ از گرایش سیاسی بتوانند در بسیج عضو شوند چرا که خیلی از رسانه ها امروزه سیاست زده شده اند و باید متحد شوند. وی اظهار کرد: طرح توسعه و تقویت رسانه ای را با هدف آموزش فراهم کردیم و در این مسیر متون آموزش و سر فصل های آموزشی را نیز تدوین کردیم. کشمیری خاطرنشان کرد: در سال گذشته با فرمان مقام معظم رهبری نسبت به ایجاد قرارگاه رسانه ای راهیان نور اقدام کردیم که سوم عید نیز اولین قرارگاه رسانه ای ایجاد شد. وی ادامه داد: سرویس های خبری این پایگاه فعال است و در اجرا آن دولت نیز کمک های خوبی کرده و قرار است تا پایا سال 4 پایگاه در مناطق عملیاتی اجرا شود که 2 پایگاه آبی و 2 پایگاه هم زمینی است. وی در توضیح برنامه های این پایگاه ها افزود: قرار است بحث های آموزشی تخصصی بسیج در این مکان ها انجام شود. معاون اجرایی و هماهنگی امور استان های سازمان بسیج رسانه کشور بیان کرد: با امکان سنجی از خودمان و نیاز سنجی کشور متوجه شدیم خبرنگار تخصصی در عرصه دفاع مقدس نداریم، لذا بحث حقیقت پژوهی دفاع مقدس در بسیج رسانه فعال شده است. وی اضافه کرد: آموزش خبرنگار بحران یکی از ضروریات است زیرا در هر کشور سالانه بحران ها و حوادث زیادی اتفاق می افتد این بخش یکی از مهمترین شاخه های علوم ارتباطات است. کشمیری با بیان این که بسیج به قومیت ها به دید فرصت نگاه می کند نه تهدید اظهار کرد: برخی افراد فضا را برای فعالیت ها غبار آلود کردند. وی در پایان با بیان این که مطالبات مردم نسبت به رسانه تغییر کرده است، بیان کرد: اگر در رسانه ها حرفی زده شود که صحیح نباشد از آن انتقاد می کنند و دنبال حقیقت هستند نه جنجال رسانه ای.


۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۱۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن