تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810007351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح پوشش بیمه همگانی سلامت راهکاری مهم در راه تحقق تامین عدالت اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان عاطف راد:
طرح پوشش بیمه همگانی سلامت راهکاری مهم در راه تحقق تامین عدالت اجتماعی است
رشت – خبرگزاری مهر: مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: طرح پوشش بیمه همگانی سلامت راهکاری مهم در راه تحقق حقوق مردم و تامین عدالت اجتماعی است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمود عاطف راد پیش از ظهر شنبه در جلسه بیمه سلامت استان افزود: اجرای طرح ملی بیمه همگانی سلامت رایگان در کشور یکی از اقدامات دولت در موضوع سلامت جامعه و ساز و کاری مهم در راه تحقق حقوق مردم و تامین عدالت اجتماعی است. وی همچنین اظهارداشت: نام نویسی در این طرح از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز و همچنان ادامه دارد. مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: مهمترین الزام و پشتوانه قانونی اجرای طرح همگانی بیمه سلامت خود قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است. وی افزود: ماده 29 قانون اساسی، دولت را مکلف می کند شرایط تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفتن را برای تمامی آحاد مردم فراهم سازد. عاطف راد اظهارداشت: قانون بیمه همگانی خدمات درمانی که مصوب سال 1373 مجلس شورای اسلامی است در قانون مزبور نیز به این موضوع تاکید دارد. وی اذعان داشت: قانون برنامه پنجم توسعه هم دولت را مکلف می کند تا آحاد مردم را زیر پوشش بیمه همگانی قرار دهد. مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: اجرای این اصل مهم قانون اساسی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی دولت موجب نشاط و رضایتمندی مردم خواهد شد. وی افزود: نام نویسی بیمه همگانی سلامت که از اول اردیبهشت ماه شروع شده است تا پایان این ماه نیز ادامه داشته و هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد. عاطف راد از استمرار نام نویسی در طرح پوشش بیمه همگانی خبرداد و اظهارداشت: هر فرد ایرانی اگر دفترچه بیمه درمانی نداشته باشد می تواند در این طرح شرکت کند. وی همچنین با یادآوری اینکه حق سرانه بیمه ای درمانی در سال جاری 258 هزار تومان است، اذعان داشت: کسانی که در این طرح شرکت می کنند ریالی را بابت حق سرانه بیمه پرداخت نمی کنند و بیمه کاملا رایگان است. مدیرکل سلامت گیلان تصریح کرد: تمام این هزینه را دولت از محل اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها پرداخت می کند. وی گفت: آمار دقیقی در مورد جمعیت فاقد پوشش بیمه  در گیلان در دست نیست اما پیش بینی می شود 150 هزار نفر در استان فاقد پوشش بیمه درمانی باشند. عاطف راد افزود: تعهدات طرح پوشش همگانی سلامت با سایر دفترچه های بیمه سلامت کاملا یکسان است. وی تاکید کرد: در حال حاضر 90 درصد هزینه های بستری افراد در مورد خدمات بستری طبق تعرفه دولتی از سوی سازمان بیمه سلامت پرداخت و فرد فقط 10 درصد خدمات بستری را طبق تعرفه دولتی در بیمارستان های دولتی پرداخت می کند. مدیرکل بیمه سلامت گیلان یادآورشد: معرفی نامه سازمان بیمه سلامت در مورد خدمات بستری افراد برای تمامی بیمارستان ها دولتی و بیمارستان های عمومی غیر دولتی که تعرفه های مصوب هیئت دولت را رعایت کنند، صادر می شود.


۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۱۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن