تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819081004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هم انديشي شوراي شهر پاوه با اصحاب رسانه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۹ب.ظ)
نشست هم انديشي شوراي شهر پاوه با اصحاب رسانه برگزار شد نشست هم انديشي کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر پاوه با اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رييس شوراي اسلامي شهر پاوه، ابتکار و خلاقيت را در توليد اخبار مورد تاکيد قرار داد و گفت: اصحاب رسانه در انگيزه دادن به شهروندان براي رعايت حقوق شهروندي، فرهنگ سازي و نهادينه کردن اهداف و امور شهرداري و نقد سازنده از خدمتگزاران مردم نقش مهمي را ايفا مي کنند.
کيهان محي الدين زاده، دقت و تفکر در انتشار مطالب را خواستار شد و گفت: اصحاب رسانه در راستاي توسعه همه جانبه شهرستان حرکت کرده و از تمام ظرفيت هاي مهم و تأثيرگذار خود براي اين مهم بهره ببرند و شوراي اسلامي شهر و شهرداري نيز در اين راستا در کنار رسانه ها بوده و در حد توان آنها را ياري خواهند داد.
حيدر اسلامي نيا، عضو شوراي اسلامي شهر پاوه نيز اصحاب رسانه را صاحبان فکر دانست و خطاب به آن ها گفت: شوراي اسلامي دست نياز خود را به طرف شما دراز کرده تا در حوزه ي فکر و انديشه ياور و همراه ما باشيد.
وي با اشاره به نقش مهم و انکارناپذير رسانه ها در جوامع امروزي گفت: رويکر شوراي چهارم متفاوت با ديگر دوره هاست و سعي ما براين است که همواره با استفاده از ظرفيت بالاي رسانه ها مردم را در جريان کارها و اقدامات شورا و شهرداري بطور شفاف قرار دهيم.
اسلامي نيا، با تاکيد بر هم افزايي دو سويه رسانه ها و اعضاي شوراي اسلامي و گله مندي از تحمل نکردن نقد سازنده برخي مسوولان گفت: نقد سازنده شرايط را براي پيشرفت و توسعه منطقه فراهم مي کند.
وي افزود: شوراي اسلامي پاوه آماده پذيرش نقدهاي سازنده از جانب شهروندان و رسانه هاست و اين نقدها را بهترين راهبرد در مسير تعالي و پيشرفت شهرداري و شهرستان مي داند.
فاروق يوسفي ديگر عضو شوراي اسلامي شهر پاوه با بيان اينکه حوزه کار شوراي شهر فقط مختص به شهرداري نيست و شورا خود را در قبال همه مسائل شهرستان مسوول مي داند، گفت: چرا برخي از مديران شهرستان هميشه در سايه حرکت کرده و تمايل ندارند که در فضاي رسانه اي ظاهر شده و عملکرد اداره خود را به مردم اعلام کنند.
وي، آزادي رسانه ها و فضاي مجازي در ايران را مطلوب دانست و حضور هرچه بيشتر پايگاه هاي اطلاع رساني را موجب رقابت بيشتر و سازنده تر و ايجاد انگيزه براي حضور بيشتر مردم در فضاي مجازي عنوان کرد.
آزاد حسيني ديگر عضو شوراي اسلامي شهر پاوه، اولويت برنامه هاي شورا و شهرداري را توجه به مسائل فرهنگي عنوان کرد و گفت: اعتقاد ما بر اين است که هيچ موضوع و برنامه اي به سرانجام نخواهد رسيد مگر با فرهنگ سازي و در اين راه رسانه ها نقش انکارناپذيري دارند.
خبرنگاران رسانه ها و مديران پايگاه هاي اطلاع رساني پاوه نيز در اين نشست نظرات و پيشنهادات خود را در زمينه هاي مختلف ارائه کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن