تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819104550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتباط با رسانه ها از مهم ترين برنامه هاي شوراي اسلامي شهر همدان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۳۴ب.ظ)
ارتباط با رسانه ها از مهم ترين برنامه هاي شوراي اسلامي شهر همدان است رئيس شوراي اسلامي شهر همدان گفت: ارتباط و تعامل با رسانه ها و اطلاع رساني از مهم ترين برنامه هاي شوراي اسلامي شهر همدان است.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا ميرزايي با بيان اين مطلب افزود: با توجه به اينكه سياست هاي شوراي چهارم اولويت قرار دادن منافع شهر و مردم است لذا شورا در نظر دارد در راستاي آگاهي شهروندان برنامه ها و مصوبات خود را از طريق رسانه ها اطلاع رساني كند.
ميرزايي با بيان اينكه خبرنگاران به عنوان پل ارتباطي بين مسؤولان و جامعه و چشم بيناي افكار عمومي هستد، اظهار كرد: امروز رسانه ها و مطبوعات بيش از نخبگان با افكار عمومي جامعه سر و كار دارند و در فرهنگ عمومي جامعه تأثير مي گذارند.
وي با اشاره به مشكلات مالي رسانه ها به ويژه نشريات محلي، اظهار كرد: بايد با حمايت هاي مناسب و مطلوب از خبرنگاران و فعالان عرصه مطبوعات اين سربازان جنگ نرم را تقويت كرد تا در انجام رسالت مهم خود بتوانند با سلاح هوشياري، دانش و توان بالا به وظايف خود عمل كنند.
وي در اين خصوص اظهار كرد: شورا در راستاي حمايت هاي مادي و معنوي از رسانه ها به ويژه تمامي نشريات محلي اقداماتي را در دست اجرا دارد كه از جمله آنها مي توان به برگزاري نشست هاي خبري و هم انديشي با رسانه ها و پيشكسوتان اين عرصه، همكاري با مطبوعات براي حضور خبرنگاران در جلسات شورا، گرفتن اشتراك تمامي نشريات محلي و... اشاره كرد.
رئيس شوراي اسلامي شهر همدان با بيان اينكه شهرداري و سازمان هاي زيرمجموعه آن در جهت حمايت از تمامي رسانه ها بايد تعامل و همكاري لازم را با آنها داشته باشد، اظهار كرد: تخصيص آگهي و اشتراك نشريات توسط شهرداري نبايد انحصاري بوده بلكه بايد تمامي نشريات و خبرنگاران نيز مورد توجه و حمايت ويژه اين نهاد واقع شوند.
رضا ميرزايي اضافه كرد: شوراي چهارم بر همكاري بيشتر شهرداري با نشريات و رسانه ها به ويژه حمايت از نشريات محلي در تخصيص آگهي ها تأكيد داشته و اين موضوع را در صحن شورا نيز مطرح و پيگيري كرده است.
ميرزايي افزود: متأسفانه به دليل وجود شبكه هاي مختلف ماهواره اي تغييرات فرهنگ در جامعه به وجود آمده است و از آنجايي كه احياي فرهنگ اسلامي ايراني از جمله برنامه هاي اولويت دار شوراي اسلامي شهر همدان است لذا موفقيت در اين امر همكاري و ياري رسانه ها را مي طلبد.
رئيس شوراي اسلامي شهر همدان در پايان ضمن تأكيد بر تعامل و همكاري با رسانه هاي نوشتاري شنيداري افزود: تعامل و همكاري با جامعه رسانه نيازمند حمايت از اين قشر است، چرا كه اين همكاري ها بايد متقابل و دوسويه باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن