تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818927582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسريع بررسي تعرفه هاي ترجيحي در مجلس ايران و ترکيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۱۴ب.ظ)
دبير کل اتاق تهران تاکيد کرد: تسريع بررسي تعرفه هاي ترجيحي در مجلس ايران و ترکيه در مسير گسترش روابط تجاري ميان ايران و ترکيه موانعي وجود دارد که براي رفع آنها نياز به اقدامات مشترک، سرمايه گذاري و بهبود زيرساخت ها داريم.
به گزارش خبرنگار موج، بهادراني دبيرکل اتاق بازرگاني تهران در ديدار با هيات تجاري ترکيه با اعلام اين مطلب گفت: در حال حاضر حجم مبادلات تجاري ايران و ترکيه 15 ميليارد دلار است که اين رقم بايد ظرف شش سال آينده به 30 ميليارد دلار افزايش بيابد.
وي افزود: در مسير گسترش روابط تجاري ميان دو کشور موانعي وجود دارد که براي رفع آنها نياز به اقدامات مشترک، سرمايه گذاري و بهبود زيرساخت ها داريم.
دبيرکل اتاق تهران ادامه داد: تسهيل ترانزيت، گسترش بازارچه هاي مرزي، احداث شهرک هاي مرزي و برگزاري نمايشگاه هاي تخصصي و عمومي از جمله مهمترين اقداماتي است که مي تواند روابط تجاري ميان ايران و ترکيه را گسترش دهد.
بهادراني با اشاره به هدفگذاري مقامات دو کشور براي دو برابر شدن حجم مبادلات تجاري تصريح کرد: رفع موانع گمرکي و اجراي تعرفه هاي ترجيحي منجر به تحقق اهداف تجاري ميان دو کشور مي شود و اميدواريم مجلس ايران و ترکيه روند بررسي قرارداد تعرفه ترجيحي ميان دو کشور را تسريع کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن