تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818899626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب رتبه اول منطقه در جذب بودجه بافت فرسوده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۵۷ق.ظ)
شهردار منطقه 5 مشهد خبر داد: کسب رتبه اول منطقه در جذب بودجه بافت فرسوده سرانه فضاي سبز اين منطقه، 3.69 متر مي‌باشد که با استاندارد سرانه فضاي سبز يعني 12 متر، فاصله زيادي دارد.
به گزارش خبرگزاي موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، سيدحسن حسيني در بازديد شهردا مشهد از سطح منطقه 5، گفت: اين منطقه در مساحت 1700 هکتاري خود، 170 هزار نفر ايراني و حدود 80 هزار نفر اتباع خارجي شامل کشورهاي افغانستان، پاکستان، آفريقا، چين و تايلند را جاي داده است.
وي اظهار کرد: منطقه 5 مشهد، داراي متن و حاشيه و همچنين زائر و مجاور مي‌باشد که تعداد زيادي از انها به واسطه ثواب سکونت در پايين پاي حضرت در اين منطقه ساکن شده‌اند.
سرانه 3.69 متري فضاي سبز در منطقه 5 مشهد
شهردار منطقه 5 مشهد با اشاره به اينکه محلات رضاييه، مهراباد و گلشهر از محلات قديمي مشهد مي‌باشند، ادامه داد: سرانه فضاي سبز اين منطقه، 3.69 متر مي‌باشد که با استاندارد سرانه فضاي سبز يعني 12 متر، فاصله زيادي دارد.
حسيني سرانه زباله منطقه را 974 گرم اعلام کرد و افزود: 96 درصد معابر منطقه 5 مشهد اسفالت مي‌باشند که 4 درصد باقيمانده معمولا معابري هستند که تازه ايجاد شده‌اند.
وي از کسب رتبه‌هاي برتر در رفت و روب و فضاي سبز در ميان مناطق مشهد خبر داد و عنوان کرد: ملاقات عمومي با مردم، سه روز در هفته برگزار مي‌شود و يکي ديگر از اقدامات اين منطقه، برگزاري جلسه اجرايي جهت کنترل پيشرفت پروژه‌ها مي‌باشد.
تحقق 120 درصدي بودجه غير نقدي در سال 92
شهردار منطقه 5 مشهد گفت: در سال 92، 63 درصد بودجه نقدي اين منطقه محقق شد و ميزان تحقق بودجه غير نقدي نيز 120 درصد بود که رتبه دوم را در ميان مناطق مشهد کسب نموديم.
حسيني افزود: مديران شهرداري منطقه 5 مشهد موظف شده‌اند تا همه خيابان‌هاي سطح منطقه را به صورت پياده بازديد نمايند تا با شناسايي مشکلات، براي حل آنها اقدام شود.
وي با اشاره به اينکه 95 درصد مردم گلشهر، فاضلاب خود را به معبر مي‌ريزند و اين موضوع براي فروش ملک انها يک امتياز به حساب مي‌آيد، بيان کرد: زمين‌هاي باز زيادي در منطقه 5 منشهد وجود دارد که وجود کاربري‌هاتي غير سودآور مانند آموزش عالي براي اين زمين‌ها، باعث عدم رقبت مالکان جهت توافق با شهرداري شده‌است.
گودال‌هاي هزينه بر، روستاهاي بدون زيرساخت و کال نيمه تمام اقبال
شهردار منطقه 5 مشهد با اشاره به کسب رتبه اول در جذب بودجه‌هاي بافت فرسوده، خاطرنشان ساخت: پنج گودال مسکوني در اين منطقه وجود دارد که هزينه خدماتي بالايي را به شهرداري تحميل مي‌کنند و تا کنون 100 چاه براي مهار اب‌هاي سطحي در اين گودال‌ها حفر شده است.
حسيني يکي از مشکلات مهم اين منطقه را روستاهاي الحاقي بدون زيرساخت عنوان کرد و اظهار کرد: کال آبياري مزارع سبزي با استفاده از فاضلاب رها شده در کال اقبال، يکي از معضلات بهداشتي اين منطقه مي‌باشد که با تکميل 5 کيلومتر از اين کال، اين مشکل نيز تا حدود زيادي حل مي‌شودکه اين مهم به 25 ميليارد تومان بودجه نياز دارد.
وي اسفالت معابر از جمله مسير کندرو صدمتري را از درخواست‌هاي اين منطقه اعلام کرد و افزود: ترافيک گلشهر از مشکلات اساسي اين منطقه مي‌باشد که بايد براي حل آن چاره‎‌اي انديشيده شود.
بررسي تغيير کاربري زمين‌هاي باز شهر
لازم به ذکر است در پايان اين جلسه ، شهردار مشهد نسبت به بررسي تغيير کاربري‌ زمين‌هاي باز منطقه 5 مشهد با استفاده از ابزار قانوني و ساماندهي گودال‌هاي موجود تاکيد کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن