تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820068914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای پروژه قزوین به تنکابن از محل فروش سهام فولاد خوزستان تسریع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین محمدی:
اجرای پروژه قزوین به تنکابن از محل فروش سهام فولاد خوزستان تسریع می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تسریع در اجرای پروژه جاده قزوین، الموت به تنکابن 450 میلیارد تومان از محل فروش سهام فولاد خوزستان اختصاص می یابد.



به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی روز جمعه در سفر یک روزه به منطقه الموت در بازدید از پروژه گازرسانی این منطقه در جمع خبرنگاران گفت: امسال برای پروژه هایی که کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند ردیف اعتباری داده نشذ اما با پیگیری نمایندگان برای پروژه های جاده الموت به تنکابن و رحیم آباد به کلاچای بودجه اختصاص یافت اما به دلیل حجم کار این میزان کافی نیست لذا باید از منابع دیگر نیز اعتبار تامین شود. محمدی بیان کرد: از محل فروش سهام فولاد خوزستان 450 میلیارد تومان برای ساخت جاده قزوین، الموت به تنکابن که طرح ملی است پیش بینی شده که امیدواریم با توجه به مزایای ارزشمند پروژه که صرفه جویی سالانه 100 میلیون لیتر سوخت و کوتاه شدن 180 کیلیومتر از مسیر از آن جمله است خدمتی ماندگار به مردم ارائه شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هزینه های این طرح در مدت چهارسال بازخواهد گشت لذا امیدواریم با تامین بموقع اعتبارات بتوان در فصل محدودی که برای کار در منطقه وجود دارد در ماههای آینده سرعت پروژه را بالا ببریم. محمدی گفت: برای اجرای جاده رحیم آباد به کلاچای هم قرار است از محل فروش سهام نیروگاه سلطانیه زنجان اعتباری به طرح اختصاص یابد که با پیگیری مجلس مقرر شده تا 30 میلیارد تومان تسهیلات برای تسریع در کار داده شود. وی یادآورشد: با توجه به سردسیر بودن منطقه سرانجام یکی از آرزوهای دیرینه مردم محقق شد و امروز شاهد انتقال شبکه گاز به الموت هستیم که این کار نیز با همه سختی ها و اعتبارات سنگینی که دارد امروز از پیشرفت خوبی برخوردار است و می تواند رفاه مناسبی برای مردم به ارمغان بیاورد. محمدی گفت: عملیات خاک برداری پروژه گازرسانی وضعیت خوبی دارد و امیدواریم تا پایان اردیبهشت کار انتقال لوله های گاز برای نصب آغاز شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امیدواریم با جلسه با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز کشور برای تامین بخشی از اعتبارات گازرسانی به الموت به نتایج خوبی برسیم.


۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن