تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820148085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فدراسیون کاراته ملک شخصی آقایان شده/ چرا انتقادات را به تیم ملی ربط می‌دهند؟


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > رزمی در گفتگو با مهر عنوان شد؛
فدراسیون کاراته ملک شخصی آقایان شده/ چرا انتقادات را به تیم ملی ربط می‌دهند؟
مربی پیشین تیم ملی کاراته گفت: موفقیت تیم ملی آرزوی تمامی اعضای خانواده بزرگ و پرافتخار کاراته است ولی آقایان انتقاد به روند اجرایی فدراسیون را به تیم ملی ربط می دهند تا اذهان عمومی را از مشکلات دور کنند.



علیرضا کتیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق افزود: زمانی عضو تیم ملی بودم و برای موفقیت آن سختی های فراوانی کشیدم، هیچگاه راضی به ضعیف شدن آن نیستم و موفقیت آن در تمامی میادین جهانی و آسیایی آرزوی قلبی من است. ضمن اینکه تاکنون هیچ جا علیه تیم ملی صحبت نکرده و نخواهم کرد.
 
وی ادامه داد: در همه موارد به مدیریت فدراسیون و نحوه عملکرد آقایان انتقاد داشته ام. بنده معتقدم در حال حاضر فدراسیون همانند یک مدرسه غیرانتفاعی، ملک شخصی برخی آقایان شده و برای کاراته ایران تصمیم می گیرند و کسی هم نمی تواند از خارج فدراسیون وارد شود. در فدراسیون کاراته محسن آشوری همه کاره است و از تیم ملی گرفته و دبیری و دخالت در کار ریاست امور در دست اوست و باید به جرات گفت سمندر تاثیر چندانی در کارهای اجرایی فدراسیون ندارد.
 
مربی پیشین تیم ملی افزود: آشوری چندی پیش در پی انتقادات کارشناسان و پیشکسوتان به روند فدراسیون همه را به سهم خواهی متهم کرد، اما ایشان در جدیدترین مصاحبه خود آشکارا تغییر موضع داده و اعلام داشته که درهای تیم ملی باز است و از نظرات همین پیشکسوتان برای بهبود روند کیفی تیم ملی بهره خواهیم برد. نمی دانم به یکباره چه شده که دعوت همگانی اعلام کرده است. البته در بحث تیم ملی که او پیشکسوتان و بزرگان کاراته را به همفکری دعوت کرده؛ دیگر فایده ای ندارد، چرا که همه برنامه ها را آقایان انجام داده و به قولی خود بریده و دوخته اند بعد کارشناسان و پیشکسوتان را دعوت به همکاری کرده اند و این قشنگ نیست. مسابقات، اردوها، انتخابی ها و همه کارها صورت گرفته آن وقت به فکر استفاده از نظرات همان سهم خواهان دیروز افتاده اند.
 
وی افزود: من نمی دانم اساتیدی چون آرین خو، محمدی بقا و همه آنها که به زعم آقایان منتقد فدراسیون هستند از فدراسیون به دنبال چه سهمی هستند که باید متهم به سهم خواهی شوند؟ فکر نمی کنید که با این نوع برخوردها بی احترامی به بزرگتر و استاد را رواج داده اید؟
 
رکوردار مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا و دارنده نشان برنز رقابتهای قهرمانی جهان در خصوص صحبت های نایب رئیس بانوان نیز گفت: من به خانم شاه محمدی پیشنهاد می کنم بیشتر از آنکه به فکر پاسخ دادن به انتقاداتی که به وی ارتباطی ندارد باشد، به دنبال مجوز تداوم حضور خود در فدراسیون باشد چرا که ایشان بازنشسته است و فرصت شش ماه حضورش در فدراسیون در حال تمام شدن است.
 
مربی پیشین تیم ملی در مورد مشکلات کاراته هم گفت: مشکل بزرگ کاراته نداشتن یک سالن مناسب است. آقایان می گویند از 5 صبح در فدراسیون مشغول کار هستند،آیا بهتر نیست بجای اینکه 5 صبح کار در فدراسیون را آغاز کنند، به وزارت ورزش و جوانان بروند و دنبال رفع همین دست از مشکلات باشند تا مجبور نشوند از وجود ملی پوشان برای بیان مشکلات خود استفاده ابزاری کنند؟ چرا یک ملی پوش که باید تمام فکر و ذهنش به تمرین باشد، مقابل دوربین تلویزیون مشکلات اردو و فدراسیون را بیان می‌کند؟ مگر رئیس و دبیر فدراسیون نمی توانند این مشکلات را بیان کنند؟
 
قهرمان بازیهای آسیایی 2002 بوسان در پایان گفت: متاسفم که مسئولان فدراسیون فرافکنی می کنند و در پی هر انتقادی توپ را به زمین تیم ملی انداخته و توجه را به سوی تیم ملی جلب می کنند. به صراحت اعلام می کنم که موفقیت تیم ملی آرزوی هر ایرانی است و ما سالها برای آن زحمت کشیدیم هیچگاه حاضر به ضعیف شدن آن نیستیم ولی سیاست های تک نفره فدراسیون در نهایت تیم ملی و امور اجرایی فدراسیون را با مشکل مواجه خواهد ساخت و بهتر است رییس فدراسیون بیش از این به دبیر و همه کاره فدراسیون اختیار عمل ندهد تا اتفاقات جهانی 2008 ژاپن یکبار تکرار نشود و موفقیتی که در جهانی 2012 برای کاراته ایران بدست آمد، براحتی از دست نرود.



۱۳۹۳/۲/۲۷ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن