تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812965950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمعی متفاوت/لطفا این تحت تعقیب را لو ندهید/ عشوه‌های خانم جاسوس سابق/ پیشبینی برژینسکی درباره روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تجمعی متفاوت/لطفا این تحت تعقیب را لو ندهید/ عشوه‌های خانم جاسوس سابق/ پیشبینی برژینسکی درباره روسیه وبلاگ > نوروزپور، محمدرضا - این ها به تماشای چه آمده اند؟



این مردمی که در اینجا می بینید تجمع کرده اند برای تماشای اعدام نیامده اند. شکر خدا دست هیچکدامشان هم موبایلی برای فیلمبرداری صحنه نیست. کاری زشت و ناپسند که امید است ور بیفتد. به هر حال این ها مردم خونگرم شهر روانسر کرمانشاه هستند که بر سر مزار مقتولی گردآمده اند تا اولیاء دم او را راضی کنند که از قصاص نفس قاتل در گذرد و او را ببخشد که فرموده اند در عفو لذتی است که در انتقام نیست. گرچه تا این لحظه خبر موثقی در دست نیست اما در شبکه اجتماعی توئیتر نقل شده که این اقدام انسان دوستانه موفقیت آمیز بوده است. خدا روح مقتول را شاد کند و به خانواده او صبر عطا کند. بخشش و گذشت اگرچه شیرین است اما کار سختی است و از عهده دل های بزرگ بر می آید. امید است قاتل رهیده از چوبه دار نیز باقی عمر را به جبران خطای بزرگ خود مشغول باشد و مایه خیر و برکت برای جامعه ای که در ان زندگی می کند باشد.

لطفا محل اختفای این تحت تعقیب را لو ندهید
شخصی به دیوانه ای گفت اینجا منزل من است مباد که به شیشه های آن سنگ بزنی و آنها را بشکنی . دیوانه گفت احسنت به تو که یادم انداختی چه کنم. ماجرای انتشار عکس یک قلاده پلنگ نادر ایرانی در محل محافظت شده کاوده در شهرستان فیروزکوه اگرچه مایه خوشحالی و مسرت دوست داران طبیعت و محیط زیست و حیات وحش شد اما باید توجه داشت که این حیوان به شدت تحت تعقیب افراد سودجو، ماجراجو، بی اعتنا به اخلاقیات و محیط زیست و حیات وحش است. نباید به بهانه اطلاع رسانی و خوشحال کردن دوست داران طبیعت و حیات وحش، به همین راحتی آدرس این تحت تعقیبِ رو به انقراض را به سودجویان و ماجراجویان بی درد اعلام کرد. این روزها برخی، از پولداری زیاد یا از سر طمع، هوس شکارهای بزرگ در سر می پرورانند و تفنگ های شکاری درجه یک گران قیمت خود را که بعضا از خارجه وارد می شود را نیز باید جایی امتحان کنند و از زندگی پولداری خود لذت ببرند. احتمالا در روزهای آینده مردم فیروزکوه با این سوال زیاد مواجه می شوند که " چگونه می شود به منطقه کاوده رفت " اگرچه این منطقه حفاظت شده است اما به نظرم باید تدابیر حفاظتی را بیشتر کرد و به مردم فیروزکوه هم توصیه کرد که آدرس اشتباه بدهند.

عشوه های خانم جاسوس سابق




این خانم که اینگونه عشوه آمده و ناز و غمزه می کند کسی جز تزیپی لیونی وزیر امور خارجه اسبق رژیم صهیونیستی و وزیر کنونی دادگستری این رژیم نیست که روز جمعه همزمان با روز نکبت با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در لندن دیدار کرده است تا درباره دولت متحد حماس و آینده مذاکرات سازش صحبت کند. مصاحبه سال گذشته لیونی با روزنامه تایمز لندن درباره روزگاری که بعنوان یک افسر جوان اطلاعاتی در موساد کار می کرده هنوز هم دامنه دار است. او به تایمز گفت: "اگر از من بپرسید برای منافع اسرائیل هرگز با سوژه هایم همبستر شده ام حتما به شما می گویم نه اما اگر رسما از من خواسته می شد که این کار را بکنم من واقعا نمی دانم آن موقع چه جوابی می دادم. در اداره - اصطلاحی که او برای موساد به کار برده - برای هرکسی کاری برای انجام دادن وجود دارد." اینجا با این همه این اظهارات سبب شد که عمده رسانه های عربی از او به عنوان یک هانی ترپ یعنی زن اغواگری که برای به دست اوردن اطلاعات با سوژه خود همبستر می شود یاد کردند.

پیش بینی آقای مشاور سابق امنیتی آمریکا درباره روسیه 




اما در حالیکه تنش میان اوکراین و روسیه از یک سو و روسیه و غرب از سوی دیگر به شدت افزایش می یابد مشاور امنیت ملی سابق جیمی کارتر سی و نهمین رئیس جمهوری آمریکا در توئیتر پست جالبی را منتشر کرد که اگرچه کوتاه است اما حاوی پیام عمیقی است. برژینسکی جمعه شب در صحفه خود در توئیتر نوشت: بحران اوکراین این حقیقت را تغییر نخواهد داد: روسیه، نهایتا یا شریک غرب و یا ماهواره ای برای انعکاس شرق رو به گسترش خواهد شد.    



شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 08:29:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن