تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815247958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال مرگ ۳۰۲ نفر در معدن ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احتمال مرگ ۳۰۲ نفر در معدن ترکیه
با گذشت ۳ روز از انفجار هولناک در معدن زغال سنگ شهر سوما در ترکیه، جست‌وجو برای یافتن ۱۸ کارگر باقیمانده همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۰۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱ - 16 May 2014


با گذشت ۳ روز از انفجار هولناک در معدن زغال سنگ شهر سوما در ترکیه، جست‌وجو برای یافتن ۱۸ کارگر باقیمانده همچنان ادامه دارد.

به گزارش همشهری، این در حالی است که امید چندانی به زنده ماندن آنها نیست و احتمال می‌رود که با مرگ آنها، آمار قربانیان این حادثه به 302نفر برسد. این انفجار روز سه‌شنبه و زمانی رخ داد که 787کارگر در معدن حضور داشتند. این حادثه رکورد حوادث مرگبار معدن در ترکیه را شکست و تا عصر دیروز و لحظه تنظیم این خبر، امدادگران اجساد 284نفر را از داخل معدن بیرون کشیدند.

با این حساب تنها 18کارگر دیگر هستند که هنوز سرنوشت آنها معلوم نیست و تلاش برای رسیدن به آنها نیز ادامه دارد. آمار مرگ 282 نفر در این حادثه در حالی از سوی مقامات و مسئولان ترکیه اعلام شده که اتحادیه‌های کارگری و برخی اعضای احزاب اپوزیسیون در پارلمان ترکیه تعداد کشته‌شدگان این حادثه را بیش از ۴۰۰ نفر ذکر کرده‌اند.

انفجار در این معدن باردیگر سبب افزایش انتقادها علیه دولت رجب طیب اردوغان شده است. طی روزهای گذشته در شهرهای استانبول، آنکارا و ازمیر مخالفان دولت در اعتراض به شرایط کارگران معدن تظاهرات کردند که این اعتراض‌ها در برخی شهرها با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد. دولت اردوغان اخیرا پیشنهاد تحقیقات پارلمانی درباره حوادث معدن را رد کرده بود و همین مسئله باعث افزایش موج اعتراضات شده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن