تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819092512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش صادرات نفت ايران به ميزان قبل از توافق هسته اي ژنو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۴ب.ظ)
آژانس بين المللي انرژي؛ کاهش صادرات نفت ايران به ميزان قبل از توافق هسته اي ژنو آژانس بين المللي انرژي در گزارش خود اعلام کرده است که صادرات نفت ايران از ماه مارس شروع به کاهش کرده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، آژانس بين‌المللي انرژي در تازه‌ترين گزارش ماهانه خود از بازگشت حجم صادرات نفت ايران به ميزان قبل از توافق هسته‌اي ژنو خبر داد.
بر اساس اين گزارش، صادرات نفت ايران بعد از اوج گرفتن در ماه‌هاي ژانويه و فوريه گذشته، از ماه مارس شروع به کاهش کرده و در ماه گذشته يعني آوريل به يک ميليون و 110 هزار بشکه در روز رسيده است.
آژانس بين‌المللي انرژي در گزارش ماهانه خود مي‌گويد که صادرات روزانه نفت ايران در ماه فوريه به يک ميليون و 580 هزار بشکه رسيده بود، اما اين رقم در ماه مارس به يک ميليون و 290 هزار بشکه افت کرده و طي ماه گذشته نيز تقريبا به سطح قبل از توافق هسته‌اي ژنو در آذرماه 1392 سقوط کرده است.
با وجود دستيابي به توافق هسته اي ژنو و رفع برخي تحريم هاي بين المللي، آمريکا انتظار داشت که مشتريان ايران واردات نفت از اين کشور را در سطح سال 2013 ثابت نگه دارند.
اين در حالي است که بر اساس گزارش آژانس، ايران به طور متوسط در سال گذشته روزانه حدود يک ميليون و 70 هزار بشکه صادرات نفت داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن