تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819618025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ایلام: مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 با نظارت کامل رهبری دنبال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ایلام: مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 با نظارت کامل رهبری دنبال می شود ایلام- ایرنا- امام جمعه موقت ایلام گفت: مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 با نظارت کامل رهبر معظم انقلاب دنبال می شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈشمس الله سراجˈ در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر کلیات مذاکرات هسته ای نمایندگان کشورمان با گروه 1+5 اشراف دارند.
وی افزود: نمایندگان کشورمان در این مذاکرات کماکان باید هماهنگی خود را با دیدگاه های رهبر معظم انقلاب حفظ کرده و در چارچوب رهنمودهای معظم له حرکت کنند.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: مذاکرات هسته ای اکنون به مرحله حساسی رسیده و تمامی گروه ها و جریان های سیاسی باید با وحدت و اتحاد کلمه از بیان مواضع تفرقه آمیز و انحرافی پرهیز کنند.
سراج تاکید کرد: در مرحله نخست مذاکرات توافق هایی در زمین ههای پتروشیمی، نفت و هواپیمایی حاصل شد که نباید آنها را نادیده گرفت.
وی یادآور شد: جناح های مختلف با کم کردن اختلاف ها در بحث هسته ای به مباحث کارشناسی روی آورند و اگر در این مذاکرات موفقیتی حاصل شد، آنرا بیان کنند تا مردم دچار سردرگمی نشوند.
امام جمعه موقت ایلام اضافه کرد: استیفای حقوق ملت ایران و به رسمیت شناختن برنامه استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای مهم ترین مسئله ای است که باید در مذاکرات ایران با گروه 1+5 لحاظ شود.
حجت الاسلام سراج در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار شماری از مردم استان ایلام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و از فراهم کنندگان این دیدار تاریخی بویژه نماینده ولی فقیه در استان قدردانی کرد.
وی بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین لطفی برای تحقق دیدار مردم غیور و شهید پرور ایلام با مقام عظمای ولایت پیگیری های مستمری داشتند که باید از زحمات بی شائبه ایشان تشکر کرد.
خطیب جمعه ایلام ابراز امیدواری کرد این دیدار منشا خیر و برکات بسیاری برای مردم سلحشور و ولایتمدار استان ایلام باشد.
سراج در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه اشاره کرد و گفت: دولت باید با اتخاذ ساز و کارهای کارشناسی دقیق یارانه نقدی را در اختیار گروه هایی قرار دهد که از امکانات و درآمد کمتری برخوردارند و تقویت بخش تولید را برای حل معضل بیکاری در رئوس برنامه های خود قرار دهد. ک/2
702/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن