تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815395897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه حل رفع بحران اشتغال کشور توجه به توليد وصنعت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۴۲ق.ظ)
رئيس سازمان صنايع کوچک: راه حل رفع بحران اشتغال کشور توجه به توليد وصنعت است رئيس سازمان صنايع کوچک و شهرکهاي صنعتي ايران تنها راه حل رفع بحران اشتغال کشور را توجه به توليد و صنعت اعلام کرد و گفت: بايد تدابير ويژه براي رفع مشکلات واحدهاي صنعتي تملک شده توسط بانک ها در نظر گرفته شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد علي سيد ابريشمي، در سفر يک روزه به استان مازندران با اشاره به اينکه بيشترين آمار واحدهاي تملک شده توسط بانکها دربخش صنعت مربوط به اين استان بوده است، تصريح کرد: 92 درصد واحدهاي صنعتي کل کشور را صنايع کوچک تشکيل مي دهد که اين صنايع عمدتا در شهرک ها و نواحي صنعتي مستقر هستند و حدود 24 درصد سرمايه گذاري و 42 درصد اشتغال کشور را تشکيل مي دهد.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در بخش ديگري از سخنانش مشکلات استان هاي شمالي در حوزه اشتغال را بيشتر از ساير استان ها عنوان و تاکيد کرد: چنانچه به سرعت براي صنعت و سرمايه گذاري، در اين استان ها تدبير خاصي صورت نگيرد، بر اين مشکلات افزوده خواهد شد.
وي با بيان اينکه دولت در فاز اول اجراي قانون هدفمندي يارانه ها حدود 30 هزار ميليارد ريال براي حمايت از بخش هاي توليدي کشور در نظر گرفته است، تصريح کرد: به منظور رفع مشکلات زير ساختي شهرکها و نواحي صنعتي استان نيز تمهيداتي درنظرگرفته شده است.
رئيس سازمان صنايع کوچک وشهرکهاي صنعتي ايران در ادامه اين سفر يک روزه در نشستي با استاندار به بررسي وضعيت صنايع استان پرداخته و در خصوص رفع مشکلات زير بنايي وحمايت از توليد نيز تصميمات لازم اتخاذ شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن