تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820076665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم کیفیت بخشی به پروژه های عمرانی بندر بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لزوم کیفیت بخشی به پروژه های عمرانی بندر بوشهر خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: با وجود اینکه اعتبارات و پروژه های عمرانی در سال 93 نسبت به گذشته افزایش خواهد یافت، در کنار آن کیفیت بخشی به پروژه های عمرانی بندر بوشهر مد نظر خواهد بود.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ ارديبهشت ساعت 14:29



 به گزارش خبرگزاری پانا ،  دکتر مصطفی سالاری در بازدید از پروژه های عمرانی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: طرح و پروژه های مناسبی در بخش عمران و خدمات شهری بوشهر در حال اجرایی شدن است و امید داریم روند اجرایی این پروژه شتاب گیرد.
استاندار بوشهر تصریح کرد: پروژه هایی که در نوار ساحلی شهر بوشهر و بافت قدیم در حال مرمت و بازسازی است بسیار مفید و ارزشمند است که باید با برنامه ریزی دقیق در موعد مقرر به بهره برداری برسند.
وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه های عمران شهری بوشهر در سال گذشته 16 میلیارد تومان بوده است، افزود: قطعا این اعتبارات به همراه تعداد پروژه های عمران شهری، همراه با لزوم کیفیت بخشی به پروژه ها افزایش چشمگیری خواهیم داشت.
دکتر سالاری یادآور شد: کمبود اعتبارات از جمله کاستی هایی است که در بخش عمرانی با آن مواجه ایم و باید با بهره گیری از توان سرمایه گذار بخش خصوصی در راستای اجرایی کردن پروژه های عمرانی استفاده کنیم.
استاندار بوشهر گفت: باید سرمایه گذاران را در توسعه و رونق گردشگری بوشهر جذب کرده و بوشهر را به منطقه ای گردش پذیر تبدیل کنیم.
وی عنوان کرد: با اجرایی نمودن پروژه های متناسب با عمرانی شهری و ساحل بوشهر، قطعا بخش گردشگری بوشهر توسعه خواهد یافت.
استاندار بوشهر گفت: چیزی که الان برای فاز اول پروژه ها پیش بینی شده حدود 9 میلیارد تومان بوده و در فاز دوم قرار است این مبلغ به 16 میلیارد تومان برسد.
دکتر مصطفی سالاری با بیان اینکه جایگاه بوشهر در بخش شیلات و آبزی پروری ممتاز است، ادامه داد: این جایگاه و ظرفیت را باید به دوبرابر گذشته تبدیل کنیم تا بوشهر در بخش شیلات، به آنجا که جایگاه واقعیش است برسانیم.
شهردار بوشهر با بیان اینکه در تاریخ‌های مقرر شده ساخت و بهسازی پروژه‌ها به اتمام می رسد، اظهار داشت: با عزمی که در همکاران می بینم، روند رو به رشدی حاصل شده و امید داریم در تاریخ های پیش بینی شده این پروژه‌ها به اتمام برسند.
سعید آزادشهرکی افزود: استاندار بوشهر به خوبی با فعالیت های شهرداری آشنا است و تاکید دارند، این پروژه ها با سرعت و دقت بالا ادامه داشته باشند.
در پایان استاندار بوشهر به همراه مدیران ارشد استانی و مدیران شهری، از روند اجرایی 17 پروژه عمرانی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر بازدید کردند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن