تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804647696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت اجرای پروژه‌های شهری بوشهر بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش مهر/
وضعیت اجرای پروژه‌های شهری بوشهر بررسی شد
بوشهر- خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر از پروژه های کلنگ خورده و در دست ساخت و بهسازی شهرداری بوشهر بازدید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر ظهر پنجشنبه همراه با معاونین، فرماندار، شهرداران، شورای شهر و خبرنگاران و عکاسان به محل پروژه های کلنگ خورده و در دست ساخت و بهسازی شهرداری بوشهر رفته و از نزدیک با روند ساخت این پروژه ها آشنا شد. استاندار بوشهر در این برنامه ابتدا به سمت خیابان ساحلی رفته که قرار است آنجا پارکینگ های 45 درجه ساخته شده و پیش بینی می شود دو میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد هزینه داشته باشد.

این قسمت از ساحل قرار است مستقیم به خیابان اصلی و سمت جفره نصب شده و با میانگین 8 متر در فاز دوم به 20 متر تبدیل می شود. قرار است به فاز اول سرعت بخشیده شده و کاری هم برای تاسیسات زیربنایی سمت پلاژ بانوان انجام شده و آکواریومی در سمت پلاژ ساخته شود. بازدید از ساختمان قدیمی بیلیارد با150 سال قدمت پس از بازدید میدانی استاندار به سمت ساختمان قدیمی بیلیارد رفته که بیش از 150 سال از قدمت آن می گذشت. کولیوند مشاور شهرداری با بیان اینکه قدیمی ترین ساختمان ایران مزیت نسبی برای توسعه بوشهر داشه و باید این مکان را بازسازی و ترمیم کرده تا کارایی خود را از دست ندهد. وی با بیان اینکه کاربری اصلی این ساختمان برای فعالیت جمعی است ادامه داد: با مطالعات انجام شده هزینه این ساخت و ساز 2 میلیارد توامان بوده که نیمی از آن برای مرمت و استحکام و بخشی دیگر برای تجهیزات استفاده خواهد شد.

لزوم احیای مدرسه سعادت بوشهر وی با بیان اینکه نوع ساختار بسیار محکم بوده تصریح کرد: اساس کار کردن در بافت تاریخی بر اساس توسعه پایدار بوده و با روان سازی در جداره بیرونی بافت با سرمایه گذاری به حیات بیرونی شهر وصل شود. وی با بیان اینکه این بنا قرار نیست تغییر کاربری داده شود اظهار داشت: بافت تاریخی یک سند ملی بوده و اگر بخواهیم برای 400 پلاک تاریخی باقی مانده اشک نریزیم باید به سرعت به بهبود آنها و ترمیمشان سرعت بخشیم. کولیوند در پایان از استاندار درخواست کرد که کمکی به احیای مدرسه سعادت شود که روزی مرکز نخبه پروری استان و ایران بود. بیان مشکلات مرد نابینا در گفتگو با استاندار در حاشیه این بازدید مرد نابینایی به نام قاسم زائدی نژاد استاندار را صدا زده که در میان آن همه شلوغی وجمعیت استاندار به سمت وی برگشت و با برخوردی بسیار مردمی با وی صحبت کرد. مرد نابینا گفت: چند ساله نابینا شده و هیچ وسایلی و راه درآمدی ندارم و به هر جا مراجعه می کنم رسیدگی نمی کنند .حتی بهزیستی هم من را تحت پوشش قرار نمی دهد.

وی به عصایش اشاره کرد و گفت: این عصا را نجار سر کوچه مان برایم آورده بود. استاندار بوشهر نیزاز وی خواست تا شماره و آدرس خود را به استانداری داده تا به مشکلش رسیدگی شود. تلاش برای تسریع در ساخت میدان میوه و تره بار پس از این بازدید به سمت میدان میوه و تره بار رفته که کارگران در حال فعالیت بوده و برای سرعت بخشیدن به ساخت آن تلاش می کردند. استاندار بوشهر با بیان اینکه باید برای اینجا آگهی زده شود ادامه داد: صرفا مبنا برای اینجا قیمت نباشد و مبنایتان را بر افراد توانمند بگذارید.

مصطفی سالاری ادامه داد: اگر این جا را به دست افراد کارشناسش ندهیم ضرر جدی کرده و به نفع آنی خود فکر نکنیم. پس از آن به سمت کلنگ زنی آبهای سطحی تنگک رفته و مصطفی سالاری گفت: همکاری نیروگاه اتمی و شهرداری بوشهر در اجرای دفع کانال آبهای سطحی تنگک‌ها می‌تواند سرآغاز خوبی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر بوشهر باشد.


۱۳۹۳/۲/۲۵ - ۱۷:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن