تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819462065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران خودروی مازندران تبدیل به پارکینگ شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران عشریه:
ایران خودروی مازندران تبدیل به پارکینگ شده است
بابل - خبرگزاری مهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی مازندران با انتقاد از اینکه کارخانه ایران خودرو مازندران به پارکینگ ایران خودرو تبدیل شده افزود: این درحالیست که مازندران رتبه چهارم کشوردرتولید قطعات خودرو دارد ولی قطعات ایران خودرو از استانهای دیگر تامین می شود .



به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عشریه پیش از ظهر پنجشنبه درجلسه هم‌اندیشی کارفرمایان وکارآفرینان صنایع شهرستان بابل در شهرک صنعتی رجه اظهار داشت: متاسفانه ایران خودرومازندران تنها مونتاژ خودرو ایران را به عهده دارد اما قراربود ایران خودرومازندران به تمام معنی تاسیس شود  ومازندران شاهد سایت ایران خودرو باشد.

وی اظهارداشت: انتظار داریم با مدیریت صحیح معوقات بانکی در مازندران ،جلوی تعطیلی واحد های تولیدی گرفته شود و مهم ترین برنامه ما در سال 93 اجرائی کردن سیاستهای ابلاغیه مقام رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه در مازندران  شاهد مدیریت جهادی هستیم افزود: پنج بند از سیاستهای ابلاغی  رهبر که از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری محسوب می شود در راستای حمایت از شرکت های تولیدی است .

عشریه بیان داشت: اگر قرار باشد به شاخصه توسعه  اقتصادی  دست یابیم باید به دو عنصر مهم تولید وتجارت خارجی توجه ویژه داشته باشیم ، توسعه اقتصادی مازندران در سایه حمایت ازبخش تولید امکان پذیر است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی مازندران اذعان داشت: تولیدکنندگان در تنگناهای قوانین دست و پاگیر قرار دارند و برای توسعه صادرات باید از آنان حمایت شود.

این مسئول اذعان داشت: مهم ترین مشکل تولید کنندگان در بخش بانکهای خصوصی است که با بهره سنگین تولید کنندگان را به نابودی می کشانند ،با وجودی که بانکهای خصوصی با مجوز بانک مرکزی فعالیت می کنند ولی به دستورت وقوانین آنها توجه نداشته و به بخش تولید دهن کجی می کنند.

عشریه از ظرفیت خوب صندوق توسعه ملی برای استان خبرداد واظهارداشت: باید شرایطی فراهم شود تا تولید کنندگان ما بتوانند از صندوق توسعه ملی وام دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد:  متاسفانه شاهد تصویب بخش نامه هایی در مجلس هستیم که وقتی وارد استان می شود ایجاد مشکلات می کند لذاضروری است جلوی  تصویب بسیاری از قوانین دست وپا گیر در مجلس گرفته شود.

عشریه گفت: اگر مجلس در راستای کمک به تولید کنندگان قوانین مهربانتر تصویب کند  شاهد رشد تولید در کشور خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی مازندران گفت: اگر  ساختمان خانه تجارت در بابل دراختیار ما قرار گیرد نمایندگی اتاق بازرگانی در بابل احداث می شود.
 


۱۳۹۳/۲/۲۵ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن