تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803935862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در لیگ چهاردهم هم برای پرسپولیس بازی خواهم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امید عالیشاه بازیکن مازندرانی تیم پرسپولیس تهران : در لیگ چهاردهم هم برای پرسپولیس بازی خواهم کرد ساری- ایرنا- بازیکن مازندرانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : قراردادم با تیم پرسپولیس تهران دو ساله است و با توجه به این که یک فصل از قراردادم با سرخپوشان پایان یافته ، در لیگ چهاردهم هم با این تیم خواهم بود.


ˈ امید عالیشاه ˈ چهارشنبه شب در حاشیه عیادت از کودکان سرطانی موسسه ماهک ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : البته برای ماندن در تیم محبوبم شرطی نخواهم گذاشت اما برای ادامه همکاری ، بر سر برخی مسایل از جمله تسویه حساب باقی مانده قرارداد فصل گذشته باید به توافق برسیم.
وی ادامه داد : با وجود پایان یک ماهه بازی های لیگ برتر تاکنون فقط 50 درصد مبلغ قراردادم را دریافت کردم و هنوز 40 درصد از قرارداد دو فصل پیش را هم از تیم راه آهن طلب دارم.
هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تعیین سقف قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال برای بازیکنان را در لیگ چهارم ˈ بحث برانگیز و مغایر با مقررات فوتبال روز دنیا ˈ دانست و گفت : تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان ایرانی در حالی مطرح می شود که آنها هرگز اصل مبلغ قرار داد خود را هم در طول فصل دریافت نمی کنند و در پایان هر فصل به طور میانگین حدود 40درصد از باشگاه ها طلب دارند.
عالیشاه نبود اتحادیه بازیکنان فوتبال در ایران را یکی از مشکلات موجود برای فوتبالیست های ایرانی بیان کرد و افزود : چنین اتحادیه ای باید با حضور بزرگان فوتبال ایران تشکیل شود تا بتواند از حق و حقوق بازیکنانی که دارای توانایی ها بالا هستند، دفاع کند.
وی ادامه داد : در همه جای دنیا هر سال به میزان قرارداد و دستمزدهای بازیکنان اضافه می شود و خبری از تعدیل نیست ، اما در ایران عکس آن اتفاق می افتد.
بازیکن مازندرانی تیم پرسپولیس همچنین به حضور ˈ علی دایی ˈ در فصل آینده با سرخپوشان پایتخت اشاره کرد و گفت : دایی با پرسپولیس قرارداد دو ساله دارد و امیدواریم که در تیم ماندگار شود برای این که ماندنش در تصمیم بازیکنان برای تمدید قرارداد تاثیر دارد.
عالیشاه عملکرد تیم پرسپولیس تهران در فصل گذشته لیگ برتر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : اگر اتفاق های نیم فصل دوم برای پرسپولیس رخ نمی داد ، شک نداشتم که امسال قهرمان بودیم اما خوشحال هستم که پس از سال ها توانستیم برای هواداران میلیونی سهمیه آسیایی را کسب کنیم.
وی اضافه کرد : امسال پرسپولیس باید شایستگی های خود را پس از سال ها دوری از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نشان دهد.
هافبک میانی تیم پرسپولیس تهران از دعوت نشدنش از سوی ˈ کی روش ˈ سرمربی تیم ملی فوتبال برای جام جهانی برزیل انتقاد کرد و گفت : در حالی که در این فصل بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس انجام دادم ، اما متاسفانه سرمربی تیم ملی توجهی نکرد.
وی افزود : در این مدت هیج اعتراضی به سرمربی تیم ملی نداشتم اما اکنون باید این را بگویم که میانگین سنی بازیکنان در برزیل بالا است.
عالیشاه گفت : بازیکنانی نظیر صادقیان ، مسلمان و چند بازیکن جوان دیگر که در این فصل برای تیم هایشان عملکرد خوبی داشتند ، از سوی سرمربی تیم ملی دیده نشدند. ک/3
7327/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن