تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815553563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه شهرداری قزوین و بانک شهر منعقد شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
تفاهم نامه شهرداری قزوین و بانک شهر منعقد شد
قزوین- خبرگزاری مهر: به منظور استفاده از ظرفیت های مالی و خدمات شرکتهای تخصصی بانک شهر تفاهم نامه ای بین شهردار قزوین و مدیرعامل بانک شهر منعقد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، نشست تخصصي مديرعامل بانک شهر با شهردار، اعضاي شوراي اسلامي شهر و مديران شهرداري قزوين روز سه شنبه در تالار مفاخر قزوین برگزار شد.

به منظور استفاده از ظرفیتهای مالی و اعتباری و شرکتهای تخصصی و خدماتی بانک شهر این تفاهم نامه امروز توسط مسعود نصرتی شهردار قزوین و حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر امضاء شد.

مديرعامل بانک شهر در این مراسم گفت: شهرداري قزوين توانسته در راستاي توسعه شهر قزوين در سال‌هاي گذشته همکاري خوبي با بانک شهر داشته باشد و اين مهم قابل تقدير است.

پورزرندي افزود: بانک شهر به دنبال ارتقاء جايگاه بانک به عنوان بانک شاخص کشور است.

وي تصریح کرد: براي رسيدن به جايگاه شاخص کشوري به دنبال افزايش سرمايه از 400 ميليارد تومان به هزار و600 ميليارد تومان هستيم که اين مهم تا قبل از برگزاري مجمع جهاني شهرهاي اسلامي تحقق خواهد يافت.

اين مسئول بيان کرد: براي رسيدن به جايگاه شاخص کشوري همچنين به طور کامل فعاليت هاي ارزي در تمام شعبات انجام خواهد شد که با اين اقدام براي خريدهاي ارزي و خارجي کمک موثری خواهد شد.

این مسئول یادآورشد: بانک شهر به صورت تخصصي به شهرداري ها کمک خواهد کرد و هر هفته به يک استان سفر خواهيم کرد تا در چارچوب بانک مرکزي بهترين خدمات به شهرداري ها ارائه شود.


پورزرندي به رفع مشکل سيستم IT تا خرداد ماه خبر داد و گفت: از اول خردادماه هيچ مشکلي در زمينه خدمات IT براي ارائه خدمات به مشتريان نخواهیم داشت.

وي گفت: براي ارتباط مداوم و مستمر با مشتريان سامانه 4 رقمي راه اندازي خواهد شد تا بر عملکرد بانکهای شهر نظارت بيشتري صورت گیرد.

پورزرندی تصریح کرد: امروزه براي توسعه بانک شهر نيازمند منابع مالي هستیم که شهرداري قزوين مي‌تواند دراين زمينه حامي خوبي براي بانک شهر باشد که در این راستا بانک شهر آمادگي کامل دارد تا بتواند خدمات کارت شهروند را در شهر قزوين ارائه دهد.

در ادامه مسعود نصرتي، شهردار قزوين نيز گفت: بانک شهر مشارکت خوبي در برگزاري مجمع جهاني شهرهاي اسلامي داشته است که در تداوم برنامه های مهم از این بانک استفاده خواهیم کرد.

وي افزود: توسعه شهر قزوین در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می کنیم از پتانسيل هاي بانک شهر براي اجرای طرحهای مهم عمرانی بخوبی استفاده کنیم.

در پايان این نشست تفاهمنامه همکاري بين بانک شهر و شهرداري قزوين در راستاي گسترش همکاري و ارائه خدمات متقابل طرفين و بهره مندي مشتريان بانک و شهروندان از ظرفیت های اقتصادی و تجهیزاتی بانک شهر امضاء شد.


۱۳۹۳/۲/۲۴ - ۱۶:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن