تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806707800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل اسناد مالکیتی قدس بزودی رفع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران وفایی نژاد خبر داد:
مشکل اسناد مالکیتی قدس بزودی رفع می شود
قدس- خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی شهر قدس و رئیس کمیسیون امور زیربنایی و شهرسازی شورا از رفع مشکل اسناد مالکیتی برخی مناطق این شهر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در راستای عدالت محوری و توسعه متوازن شهر، توجه ویژه به شهرک های عزیزی، کاووسیه، جوادآباد، محمدآباد، شهرک بهشتی و سرخ حصار در اولویت اقدامات شورا و شهرداری دوره چهارم قرار دارد.



حمیدرضا وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رفع مشکل اسناد مالکیت برخی مناطق قدس یکی از دغدغه های اصلی مردم و مسئولان شهرستان است که رسیدگی به این موضوع از بدو تشکیل دوره جدید شورای شهر در دستور کار اعضا قرار گرفت. این مسئول ادامه داد: در نهایت با همکاری فرمانداری و مسئولان اوقاف شهرستان و استان، مقرر شد مبلغ مربوط به تبدیل احسن و دریافت اسناد مالکیت صرفا بر اساس قیمت منطقه ایی سال 87 که مورد عمل اداره دارایی است، محاسبه و دریافت شود که این رقم تفاوت زیادی با مبالغ دریافتی پیشین داشته و در این خصوص تسهیلات ویژه ایی فراهم شده است. ویدر بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: پیش از آغاز بکار شورای جدید، بحث تشکیل دو شهرک صنعتی البرز و قدس در محدوده خدماتی شهرداری مطرح بوده که اعضای دوره چهارم شورا نسبت به این موضوع اعتراض کرده و پیگیر این مساله هستند زیرا این دو شهرک در بافت قانونی خدماتی شهرداری واقع شده و باید همچنان در این محدوده باقی بمانند، در این خصوص از حقوق شهرداری و مردم شهر به شدت دفاع خواهد شد. زیباسازی چهره شهر در دستور کار شورا قرار دارد عضو شورای اسلامی شهر قدس متذکر شد: خدمات شهری به تمام نقاط شهر تعلق داشته و محدود به منطقه خاصی نیست، البته در راستای عدالت محوری و توسعه متوازن شهر، ارائه خدمات و امکانات شهرنشینی در نقاط محروم و دور افتاده که کمتر مورد توجه بوده اند همانند شهرک های عزیزی، کاووسیه، جوادآباد، محمدآباد، شهرک بهشتی و سرخ حصار در اولویت اقدامات شورا و شهرداری در دوره چهارم قرار دارد. وفایی نژاد توجه به مبلمان شهری و زیباسازی چهره شهر را از دیگر اولویتهای دوره چهارم شورا برشمرد و افزود: برنامه ریزیها بر این است که با تلاش مضاعف و همکاری سایر ارگانها و دستگاه های خدمات رسان، قدس را تبدیل به شهری زیبا و پرجاذبه کنیم در این راستا اقدامات اساسی برای بازسازی پیاده روها، معابر و میادین، توسعه فضای سبز، نقاشیهای دیواری، نصب تصاویر شهدا در معابر و... صورت گرفته تا محیط زندگی آرامش بخش و نشاط آوری برای شهروندان فراهم آید. بوستان ویژه بانوان و 10 پارک محله ای در قدس احداث می شود رئیس کمیسیون امور زیربنایی و شهرسازی شورای شهر گفت: از دیگر مصوبات شورا و طرح های در دست اقدام می توان به احداث پارک ویژه بانوان و 10 پارک محله ای در نقاط مختلف شهر، تعریض معابر اصلی، لکه گیری و آسفالت تمام معابر شهر، اعطای مجوزهای تشویقی در بافت فرسوده، جلوگیری از فروش تراکم بدون در نظر گرفتن پارکینگ، اعطای بسته های تشویقی برای احداث پارکینگ های طبقاتی، هماهنگی با آبفای شهر قدس برای بهبود وضعیت آب آشامیدنی، اصلاح شبکه آب شرب و ... اشاره کرد. این مسئول خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر با تشکیل نشست های مختلف در مساجد شهر و ارتباط مستقیم با شهروندان، از نزدیک در جریان مشکلات محلات قرار گرفته و موضوعات مطروحه در این جلسات را تا حصول نتیجه مطلوب پیگری خواهند کرد.


۱۳۹۳/۲/۲۴ - ۱۴:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن