تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818136735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت از پورشه به جرم مرگ بازیگر آمریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شکایت از پورشه به جرم مرگ بازیگر آمریکایی


همسر راجرروداس،راننده ماشین «پل واکر» درسانحه رانندگی، با ادعای اینکه این سانحه به سبب نقص فنی خودرو حادث شده است، از شرکت خودروسازی پورشه شکایت کرد. به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،کریستین رواداس که همسرش راجرروداس به همراه پل واکردرنوامبر ۲۰۱۳ دریک حادثه رانندگی مرگباردرآتش سوختند، شکایتی را دردادگاه عالی لس‌انجلس علیه کمپانی خودروسازی پورشه مطرح کرده است.
روداس معتقد است، ماشین پورشه که درسانحه رانندگی آتش گرفت دارای امکانات ایمنی لازم درباک بنزین نبوده است ودرصورت وجود این موارد ایمنی جان هردو قربانی این حادثه نجات می‌یافت.
مرگ پل واکر با تصادف در پورشه

براساس مستندات، پورشه متعلق به پل واکردرسانحه رانندگی دارای تجهیزاتی که ازبروز آتش‌سوزی پس ازحادثه جلوگیری می‌کند نبوده است، درحالی که این تجهیزات دربسیاری ازماشین‌های مسابقه‌ای مشابه وجود دارد.
همچنین دراین شکایت آمده است که نقص درسیستم تعلیق خودروموجب انحراف ماشین وبرخورد آن با درخت و متعاقب آن، بروز آتش‌سوزی درخودرو شده است.
درادامه این شکایت ازکمپانی پورشه آمده است که پورشه مدل «Carrera GT» برای مصرف تعریف شده‌اش دارای ایمنی لازم نیست و درتولید، طراحی، آزمایش و اجزای آن نقص دیده می‌شود وفرد شاکی خواستارپرداخت ضرروزیان وارده ازنمایندگی کمپانی خودروسازی پورشه درآمریکای شمالی است.
پل واکر پیش ازمرگ درمراحل پایانی فیلم‌برداری فیلم «سریع و خشن ۷» بود و اکنون کمپانی فیلم یونیورسال برای اتمام فیلمبرداری از برادران واکر به عنوان بدل استفاده می‌کند.
 


سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن