تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814734199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنوشت وحشتناک پناهجویان ایرانی در استرالیا + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
سرنوشت وحشتناک پناهجویان ایرانی در استرالیا + تصاویر وضعیت جسمانی افراد بازداشت شده در مرکز پناهندگان در جزیره مانوس تا چه اندازه بد بوده است. در تصاویر می توان آثار زخم و جراحت بر روی بدن و صورت پناهندگان هدف حمله قرار گرفته در ماه فوریه گذشته در آن جزیره را مشاهده کرد. این روزنامه خاطر نشان می سازد که افراد آسیب دیده تحت درمان پزشکی قرار نگرفته اند.”

 روزنامه استرالیایی “سان هرالد” با انتشار گزارشی تکان دهنده از سرگذشت پناهجویان ایرانی ای که به امید اقامت در استرالیا به طور غیر قانونی عازم آن کشور شده بودند اما در نهایت سر از جزیره مانوس درآوردند، عکس هایی از این پناهجویان را منتشر کرده که نشان می دهند آنان در وضعیت بد جسمانی به سر می برند. “دیلی لایف” استرالیا با اشاره به وضعیت وخیم جسمانی پناهجویان ایرانی می نویسد:”در عکسی که از پناهجویان ایرانی منتشر شده یکی از آنان “رضا سلیمانی” نام دارد. یکی از عکس هایی که او در دست گرفته نشان می دهد زمانی مردی جوان و سالم بوده است که از ایران خارج شده بود. با این حال ظرف مدت چند ماه در جزیره مانوس به قدری تحت فشارهای روحی و روانی قرار گرفته که موهای سر و محاسن اش سفید شده و به بیماری روانی مبتلا شده است.”
سرنوشت وحشتناک پناهجویان ایرانی در استرالیا
 این نشریه استرالیایی اشاره می کند که عکس ها از سوی روزنامه “سان هرالد” منتشر شده اند و در این باره می افزاید:”عکس های آقای “سلیمانی” از سوی روزنامه “سان هرالد” منتشر شده اند و نشان می دهند که وضعیت جسمانی افراد بازداشت شده در مرکز پناهندگان در جزیره مانوس تا چه اندازه بد بوده است. در تصاویر می توان آثار زخم و جراحت بر روی بدن و صورت پناهندگان هدف حمله قرار گرفته در ماه فوریه گذشته در آن جزیره را مشاهده کرد. این روزنامه خاطر نشان می سازد که افراد آسیب دیده تحت درمان پزشکی قرار نگرفته اند.”
سرنوشت وحشتناک پناهجویان ایرانی در استرالیا
 روزنامه “سان هرالد” در ادامه اشاره کرده که پناهجویان ایرانی نگران جان”رضا سیاحی” یکی دیگر از پناهجویان ایرانی در جزیره مانوس هستند. او از مرکز نگهداری پناهجویان خارج شده و اطرافیان و خویشاوندانش خبری از او ندارند. به دلیل شرایط بد مرکز پناهجویان سیاحی از عفونت گوش رنج می برده است و به دلیل نبود شرایط درمانی این عفونت گسترش یافته و بر مغز او تاثیر گذاشته است.”
 سرنوشت وحشتناک پناهجویان ایرانی در استرالیا
 این نشریه استرالیایی در ادامه به نقل از “اسکات موریسیون” یکی از سخنگویان وزارت امور مهاجرت استرالیا خاطر نشان ساخته که وضعیت آسیب دیدگاه ایرانی در حال بررسی است و نظارت های لازم در این باره در جریان است. او هم چنین اظهار داشته که افراد آسیب دیده به مراکز درمانی انتقال یافته اند و می توانند با اعضای خانواده خود در ارتباط باشند. با این حال، “ویکتوریا مارتین ایورسون” مشاور امور پناهجویان معتقد است که شرایط بد محیطی در جزیره مانوس و بدرفتاری ساکنین آن جزیره با پناهجویان سبب شده تا آقای سلیمانی با چنین وضعیتی مواجه شود. او اشاره می کند که یکی دیگر از پناهجویان ایرانی که در تصویرش در عکس مشخص است تحت شکنجه قرار گرفته است و از نظر روحی و جسمی با مشکلات بسیاری مواجه شده است.”
سرنوشت وحشتناک پناهجویان ایرانی در استرالیا
تدبیر 


سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 495]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن