تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820037408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 50 هزار نفر در جشنواره قرآنی بهزیستی کشور شرکت کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی
بیش از 50 هزار نفر در جشنواره قرآنی بهزیستی کشور شرکت کرده اند
مشهد- خبرگزاري مهر: مدير كل امور فرهنگي سازمان بهزيستي کشور گفت: مسابقات به صورت كشوري برگزار گرديده است و بيش از 50 هزار نفر در سطح كشور در اين مسابقات شركت كرده اند.



به گزارش خبرنگار مهر، اردشير بهلولي در جشنواره فرهنگي آموزشي قرآن و عترت كه ظهر سه شنبه در محل هتل ميثاق مشهد برگزار شد با اشاره به آمار و گزارش های مسابقات جشنواره قرآني سال هاي گذشته ابراز کرد: اين مسابقه ها هر سال از لحاظ كيفي رو به رشد است و افراد روشن دل و معلولان حسي حركتي  سازمان بهزيستي  تا كنون 32 بار در اين جشنواره براي رقابتهاي قرآني حضور داشته اند. وي گفت: در حوزه كاركنان و خانواده ها آنان شش سال است اين مسابقات برگزار مي شود و در حوزه شبه خانواده نیز مدت پنج سال است اين جشنواره برگزار مي شود. بهلولی بیان كرد: در مهدكودك های كشور و در حوزه مربيان مهد نیز چهار سال مسابقات قرآني برگزار مي شود. وي اظهار كرد: در حوزه مراكز آسيب اجتماعي و زنان سرپرست خانوار به مدت يك سال است كه مسابقات قرآني برگزار مي شود. مدیر کل امور فرهنگی بهزبستی کشور عنوان کرد: در بخش شفاهي مسابقات 600 نفر و در بخش كتبي 400 نفر به حوزه كشوري راه پيدا كرده اند. وي با اعلام آمار كل شركت كنندگان در جشنواره قرآني سازمان بهزيستي گفت: مسابقات به صورت كشوري برگزار گرديده است و بيش از 50 هزار نفر در سطح كشور در اين مسابقات شركت كرده اند.


۱۳۹۳/۲/۲۳ - ۱۴:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن