تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818927450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در فعالیتهای بسیج دانش آموزی تمرکز،تعهد وتخصص موج میزند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی: در فعالیتهای بسیج دانش آموزی تمرکز،تعهد وتخصص موج میزند خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت:حقیقتا سپاه و بسیج دانش آموزی پشتیبان ما در اجرای برنامه های مختلف بوده و با بینش ،دانش و احساس سرشار از اخلاص در تلاش و اهتمام به فعالیت های فکری واعتقادی هستند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ساعت 12:49



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا حسینی افزود :  من خود را مدیون 220هزار شهید میدانم .من به مدیران توصیه کرده ام که ما بروی نیمکتها ننشسته ایم ، بلکه برروی تلی ازخون نشسته ایم وهیچگاه یاران شهید خود را فراموش نخواهیم کرد وهیچگاه 36هزار شهید دانش آموز و5هزار معلم شهید را فراموش نخواهیم کرد.
 
وی خاطر نشان کرد :امروز معلمان بسیجی ودانش آموزان بسیجی میراث داران آن خط واقعی هستند که در پهنه زمان امتداد می یابد وهمواره میگویند: کربلا در کربلا نخواهد ماتد وکل یوم عاشورا وکل ارض کربلا.
 
 حسینی در ادامه ضمن بررسی دقیق موضوع نظم نوین جهانی با اشاره به ترجمه آن اظهار داشت:امروز تمام جنجال ها پیرامون اندیشه های گفتمانی  و ابزارهای هنری است وحساسیتی عمیق دارد .ومعتقدیم که انقلاب اسلامی جرقه ای در دنیای ایدئولوژی امروز پس از فروپاشی مارکسیسم ایجاد کرده وعدم کفایت ،تدبیروقادر نبودن پاسخگویی به جهان توسط ایده های کاپیتالیست واومانیست ودر ادامه لیبرالیسم باعث شده تا گرایشی عمیق به اندیشه های اسلامی و انقلابی ایران تمام جریانات را به کشور اسلامی ما معطوف کرده است ودشمنان به حق نگرانند.
 
ایشان بیان داشت: با توجه به بحث نظم نوین جهانی که اشاره به مدیریت متمرکز جهان وحرکت از وابستگی مکانیکی به وابستگی ارگانیکی وتبدیل یک ساختار سیاسی ،یک نوسازی فکری ویکسان سازی ساختارهای اقتصادی واز بین بردن کانونهای مقاومت واستقامت دنیا اشاره کرد و لبنان –فلسطین وایران را پرچمدار مقاومت در مقابل این جریان دانست وبا اشاره به چگونگی تغییرمناسبت های فرهنگی در کشورها تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را اهرم های ایجاد خلاء در دانش آموزان ،خانواده ها وخطر دنیای مجازی دانست.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن