تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت خیرین در عرصه های مختلف راهگشای حل مشکلات مردم بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین محمدی:
مشارکت خیرین در عرصه های مختلف راهگشای حل مشکلات مردم بوده است
قزوین- خبرگزاری مهر: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت خیرین و نیکوکاران در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رفع نیاز محرومان راهگشا بوده و موفقیتها را دو چندان کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی دوشنبه شب در مراسم افتتاح آسایشگاه سالمندان امیرالمومنین(ع) قزوین گفت: خیرین و نیکوکاران امروزه مددکار دولت و ملت هستند و توانسته اند با مشارکت خود بسیاری از کارها را به سرانجام برسانند.

وی افزود: خوشبختانه خیرین متعددی در استان وجود دارند که با حضور در عرصه های ساخت مدرسه، مسجد، درمانگاه، خانه سالمندان، کمک به مدجویان بهزیستی، کمیته امداد، بیماران خاص اقدامات خوبی انجام داده اند و کمک دولت و مردم بوده اند.

محمدی بیان کرد: هر چند قدردان خیرین در امور خداپسندانه هستیم اما مسئولان باید بدانند ملاک موفقیت در هر کاری آن است که ببینیم چقدر توانسته ایم افراد تحت پوشش خود را کم کنیم و کاهش تعداد سالمند در مراکز نگهداری و مددجویان بهزیستی باید هدف گذاری شود.

وی تصریح کرد: به هر حال باید واقعیت های جامعه را درک کنیم و با افزایش تعداد سالمندان لازم است برای رسیدگی به وضعیت آنها برنامه ریزی کنیم که خوشبختانه حضور خیرین مسئولان را در رسیدگی به امور رفاهی این افراد نیز کمک کرده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: برای این که در برنامه ریزیها به نتایج بهتری دست یابیم باید از دیدگاه خیرین بیشتر استفاده کنیم و با دعوت از آنها در جلسات خود از تجربیات این افراد تاثیرگذار بهره مند شویم.


در ادامه آیت الله محمدی تاکندی نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری با بیان روایتی از ائمه معصومین(ع) اظهارداشت: همه دوران کهنسالی و پیری را تجربه خواهیم کرد و باید در دوران جوانی به فکر اینده باشیم.

وی افزود: خانواده هایی که باورهای دینی قوی دارند کمتر والدین خود را به مراکز سالمندان می سپارند لذا باید فرهنگ گذشته را احیاء کنیم و با زندگی در کنارسالمندان از تجربه، نعمت انساهای ارزشمند استفاده کنیم و اجر الهی را نصیب خود کنیم.

در این مراسم از 27 تن از خیرین نیکوکار که در ساخت آسایشگاه سالمندان و اداره امور آن مشارکت دارند تجلیل شد.


۱۳۹۳/۲/۲۳ - ۰۹:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن