تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821016879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده خاش: فضای کلی مجلس، همراهی با دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده خاش: فضای کلی مجلس، همراهی با دولت است شهرکرد-ایرنا-رییس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: فضای کلی مجلس شورای اسلامی، همراهی با دولت تدبیر و امید است.


ˈحمیدرضا پشنگ ریگیˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در شهرکرد افزود: برای تعامل با دولت یازدهم، رییس مجلس شورای اسلامی بیشترین تلاش را داشته است و در این زمینه کارنامه موفقی دارد.
وی تصریح کرد: هرچند نمایندگان مجلس در بیان دیدگاه های خود آزادند ولی هدف آنها، همدلی و همراهی با دولت دکتر روحانی است.
عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت، برنامه های عمرانی فراوانی دارد و در این زمینه نیز بودجه های قابل توجهی به پروژه های عمرانی اختصاص می دهد.
پشنگ در باره تلاش دشمن برای ناامن نشان دادن فضای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگرچه دشمن نقاط مرزی را هدف قرار داده است، اما استان سیستان و بلوچستان یکی از استانهای امن کشور محسوب می شود.
به گفته وی، هرچند سیستان و بلوچستان از نظر شاخص های توسعه در کشور در سطح بالایی نیست، اما با همکاری دولت، این استان روز به روز پیشرفت می کند.
به گزارش ایرنا، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سفر به چهارمحال و بختیاری از پروژه های عمرانی این استان دیدن کردند.
7359/543/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن