تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820659470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیوند دانشگاهیان و ورزشکاران باعث ارتقا کشور می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیوند دانشگاهیان و ورزشکاران باعث ارتقا کشور می شود ورامین- ایرنا- نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پیوند جامعه دانشگاهیان و ورزشکاران با یکدیگر باعث ارتقا کشور می شود.


ˈفرهاد بشیریˈ روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از سالن ورزشی پردیس ابوریحان پاکدشت که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد افزود: از در هم آمیختگی ورزش و علم پیشرفت های عظیمی نصیب ایران اسلامی شده و جوانان ایران در عرصه های مختلف علمی و ورزشی افتخارات بسیاری را نصیب کشور کرده اند .
وی گفت: وزارتخانه ها علوم و ورزش ، دو وزارتخانه تأثیرگذار در جامعه می باشند که می توانند با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل جوانان ، پیشرفت های چشمگیری را نصیب جامعه کنند .
وی اظهار داشت : تجربه ثابت کرده که هر گاه در عرصه های مختلف ورزشی از پتانسیل و ظرفیت مردم و به ویژه جوانان بهره برده ایم، افتخارات بسیاری را به دست آورده ایم که یقینا اگر این امر با اصول علمی نیز همراه باشد این افتخار آفرینی ها افزایش چشمگیری خواهد داشت.
وی بیان داشت: ورود علم به مبانی ورزشی می تواند در رشد و توسعه ورزش قهرمانی سهم عمده ای ایفا کند که در این مهم دانشگاه نقش ویژه ای دارد .
وی تصریح کرد: دانشگاه ابوریحان افتخار شهرستان پاکدشت است که با قدمتی 60 ساله ، مفاخر علمی متعددی را به جامعه اسلامی معرفی کرده است و می باید از ظرفیت و پتانسیل موجود در این مرکز عظیم دانشگاهی بهترین بهره را برده و جامعه را از مواهب آن متنعم ساخت.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت : یکی از مهمترین اقداماتی که در جهت ارتقا ظرفیت پردیس ابوریحان در دستور کار قرار دارد ، اخذ مجوز تبدیل این واحد دانشگاهی به دانشگاه بین المللی است که در صورت تحقق این مهم گام بسیار عظیمی در جهت ارتقاء سطح علمی شهرستان برداشته ایم .
بشیری با اشاره به لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان پاکدشت گفت: یکی از مهمترین پروژه های ورزشی نیمه تمام باقی مانده از قبل ، استادیوم پنج هزار نفره مرصاد پاکدشت است که در صورت مساعدت مسوولین استانی و وزیر ورزش و جوانان در تکمیل و راه اندازی آن ، این ورزشگاه می تواند در رشد و پیشرفت ورزش شهرستان نقش بسزایی داشته باشد .
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : با وجود مشکلات اقتصادی و نیز تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه ایران اسلامی ، نرخ بیکاری در شهرستان پاکدشت به صفر رسیده که امیدواریم با اختصاص اعتبارات 41 میلیارد تومانی به این شهرستان شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه پاکدشت باشیم .
تهرام564/7254
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن