تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی والیبال نشسته زنان با سرمربی جدید به اردو می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تیم ملی والیبال نشسته زنان با سرمربی جدید به اردو می رود تهران - ایرنا - «مهری جانداری» سرمربی جدید تیم ملی والیبال نشسته زنان کشورمان 18 والیبالیست را برای برگزاری نخستین اردوی آمادگی دعوت کرد.


به گزارش ایرنا، نخستین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته از 24 اردیبهشت ماه در تهران آغاز می شود و والیبالیست های دعوت شده به اردو در نخستین روز علاوه بر تست آمادگی جسمانی باید تست های چابکی و سرعت در زمین را انجام دهند.
نسرین فرهادی، طیبه جعفری، معصومه زارعی، ندا پنجه باشی، سکینه کشوری، زهرا عبدی، سمیراخالقی، زهرا دانایی، بتول جعفریان، بتول خلیل زاده، زینب ملکی، زهرا اکبرزاده، مهری فلاحی، رقیه نعمتی، غزل الفت عباسی، زهرا نجاتی، معصومه شجراتی و مریم اسحاقی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.
این نفرات از استان های چهار محال و بختیاری، زنجان، لرستان، کرمان، خوزستان، تبریز، اصفهان، گیلان، گلستان، همدان و خراسان رضوی به نخستین اردوی تیم ملی والیبال نشسته دعوت شده اند.
نایب رییس انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال نشسته زنان برای حضور شایسته در بازی های پاراآسیایی اینچئون گفت: ما پنج مرحله اردو برای حضور تیم ملی در بازی های پاراآسیایی در نظر گرفته ایم که به صورت هر ماه یک اردو تا زمان اعزام به اینچئون برگزار خواهد شد.
«لیلی توکلی» ادامه داد: اگر چه هر ماه یک اردو برگزار خواهد شد اما بازیکنان بین اردوها به حال خود رها نمی شوند و با برنامه دقیقی که کادر فنی به آنان داده با همکاری مربیان استانی تمرینات خود را در استان ها پیگیری می کنند.
وی در مورد تغییر اعضای کادر فنی با وجود موفقیت کسب شده تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات قهرمانی آسیا در مشهد، گفت: بعد از بازی های آسیایی گوانگجو پیشنهاد تغییر و تحول در کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته مطرح شد تا ضعف های تیم در بازی های پاراآسیایی با حضور کادر جدید مرتفع شود.
توکلی ادامه داد: اما متاسفانه تحول در کادر فنی به دلایلی به تعویق افتاد و پس از رقابت های قهرمانی آسیا در مشهد با هماهنگی فدراسیون این تغییر و تحول صورت گرفت.
مهری جانداری در فاصله سال های 80 تا 86 چندبار به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته انتخاب و با تیم همکاری کرده بود.
مریم ایرانمنش، فرشته قلعه نویی و شیوا آزاد فدا نیز به عنوان مربی، بدنساز و مشاور فنی جانداری را در هدایت تیم ملی یاری خواهند کرد.
تیم ملی والیبال نشسته در نخستین دوره بازی های پاراآسیایی 2010 گوانگجو عنوان سومی را به دست آورد و در تلاش است تا در 2014 جایگاه بالاتری کسب کند.
نایب رئیس انجمن والیبال درخصوص اعزام تیم ملی والیبال نشسته به مسابقات جهانی لهستان گفت: به دلیل پیش بینی نشدن بودجه، اعزام تیم به لهستان امکان پذیر نیست.
پیش تر نیز «محمود خسروی وفا» رییس کمیته ملی پارالمپیک و رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان درگفت و گو با ایرنا گفته بود، شخصا با اعزام تیم به لهستان موافق نیست.
تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که از اول تا پنجم اردیبهشت ماه در مشهد برگزار شد، با هدایت فریبا سلیمانی موفق به کسب جوار حضور در مسابقات جهانی شد.
ورزشی (4)**1828**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن