تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818979920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف آب ناسالم گروهی از ساکنان حلب را راهی بیمارستان کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مصرف آب ناسالم گروهی از ساکنان حلب را راهی بیمارستان کرد تهران - ایرنا - بیش از 100 نفر از شهروندان ˈحلبˈ در سوریه به دلیل قطع آب محله های غربی این شهر از سوی تروریستها و استفاده از آب ناسالم، راهی بیمارستان شدند.


شبکه ˈالمیادینˈ روز دوشنبه اعلام کرد: بحران آب در شهر حلب سوریه به سوی وخامت بیشتر ، پیش می رود. تاکنون بیش از 100 مورد ابتلا به ˈورم معدهˈ به علت استفاده از آب غیر بهداشتی در حلب ثبت شده است.
افراد مسلح تروریستی هشت روز است که آب محله های غربی شهر حلب را که تحت کنترل ارتش سوریه است، قطع کرده و آب شهر را به مناطق تحت کنترل خود هدایت کرده اند. این در حالی است که هر یک از گروه های مسلح مستقر در حلب، مسوولیت قطع آب مناطق غربی این شهر را بر عهده گروه های دیگر می اندازند.
سازمان ˈهلال احمرˈ سوریه اعلام کرد که 25 حلقه چاه فعال در بخش غربی حلب وجود دارد که بررسی آزمایشگاهی آب 14 حلقه از آنها نشان داد، آب تنها 10 حلقه چاه قابل شرب است.
المیادین همچنین اعلام کرد: تعدادی از فرمانده هان دو گروه تروریستی ˈداعشˈ و ˈجبهه النصرهˈ در جریان نبردهای دو طرف در ˈدیر الزورˈ کشته شدند.
ˈقاسم السعرانˈ قاضی هیات شرعی جبهه النصره در دیر الزور، ˈاحمد خضر العمارˈ فرمانده یک گردان شامل جنگجویان خارجی وابسته به جبهه النصره و نیز ˈابو اسامه العراقیˈ فرماندار گروه تروریستی داعش در ˈالحسکهˈ در جریان درگیری ها با ارتش آزاد در دیر الزور کشته شدند.
از سوی دیگر، در پی خروج تروریست های مسلح از محله های قدیمی شهر حمص و ورود ارتش و مردم به این محله ها، جزئیات بیشتری از استحکاماتی که گروه های مسلح در این مناطق ایجاد کرده بودند، فاش شد. آنان همه محله های قدیمی شهر را با تونل های متعدد حفر شده در زیر منازل مسکونی به هم متصل کرده بودند. این شبکه تونل ها به آنان امکان می داد ، عملیات خود را با سهولت بیشتری انجام دهند و در جریان نبردها به راحتی در بخش های مختلف تردد کنند.
اکنون تقریبا تمام بخش های حمص (سومین شهر بزرگ سوریه) تحت کنترل ارتش سوریه قرار گرفته است ، البته محله ˈالوعرˈ که در حال حاضر ده ها هزار نفر از جمله عده زیادی از آوارگان سایر مناطق حمص در آن زندگی می کنند، همچنان در کنترل تروریستها است.
خاورم 1491**1651
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن