تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820821428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده اهواز قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در لیگ برتر را تبریک گفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده اهواز قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در لیگ برتر را تبریک گفت اهواز -ایرنا - ˈسیدشکر خدا موسویˈ از نمایندگان مردم اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در لیگ برتر را تبریک گفت.


وی در این پیام که تصویری آن به ایرنا مرکز خوزستان نمابر شد گفت:تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام باقهرمانی خود در لیگ برتر بسکتبال کشور ، نشاط و شادی دیگری را به خوزستانی ها هدیه داد.
نماینده مردم اهواز، کارون ،باوی وحمیدیه در مجلس شورای اسلامی قهرمانی مقتدرانه و غرور آفرین تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در مسابقات لیگ برتربسکتبال کشور را به مردم عزیز خوزستان به ویژه اهالی بندر امام و ماهشهر تبریک گفت.
موسوی در ادامه گفت: بار دیگر دلیرمردان دیار همیشه سرافراز خوزستان این با رشته ورزشی بسکتبال، دل مردم این استان را علیرغم تمام ناملایمت ها و جریمه های اخیر با قهرمانی قاطع و مقتدرانه خود شاد نموداند و زنجیریه قهرمانی ها را در فصل بهار تکمیل کردند.
رییس فراکسیون نفت،گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه به تمام بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه خداقوت می گویم و قطعا این تیم محبوب با قهرمانی خود در لیگ برتر بسکتبال کشور نشاط و شادی دیگری به خوزستانی ها هدیه داد، افزود: دلاورمردان خوزستان دیروز در لیگ برتر فوتبال و امروز در لیگ بسکتبال جام قهرمانی را در اوج اخلاق، جوانمردی، تلاش و کوشش بالای سر بردارند و امیداریم در آینده ای نزدیک با قهرمانی تیم محبوب فولاد مردان خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا نوار قهرمانی های این استان بیش از پیش ادامه پیدا کند تا این شادی و سرور مردم تداوم یابد.
موسوی با تاکید براینکه همانند قبل و با تلاشی مضاعف حامی تمام تیم ها و هیات های ورزشی در دورترین و نزدیکترین نقطه استان خواهیم بود ابراز امیدواری کرد با حمایت و همراهی مسولان استانی و کشوری و هچنین از بین رفتن حاشیه های حاشییه سازان و کم لطفی و کم مهری بعضی از مسوولان کشوری شاهد این باشیم که خوزستان در اکثر رشته های ورزشی پرطرفدار به قطب کشوری و بین المللی تبدیل شود.
پیش از این خوزستانی ها شاهد قهرمانی تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور و صعود تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر فوتبال بودند.ک/2 646
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن