تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815288877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احکام انضباطی دیدار تیم های بسکتبال مهرام و پتروشیمی بندر امام اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ برتر بسکتبال؛ احکام انضباطی دیدار تیم های بسکتبال مهرام و پتروشیمی بندر امام اعلام شد تهران - ایرنا - کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال به دنبال تخلفات صورت گرفته در دیدار سوم فینال لیگ برتر بسکتبال، امروز (سه شنبه) تشکیل جلسه داد و آرای خود را صادر کرد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون بسکتبال، متن کامل آرای اعضای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، از این قرار است:
1 - تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به دلیل تخلفات متعدد تماشاگران خود از جمله پرتاب آجر، سنج، طبل و سایر اشیاء به داخل زمین که باعث توقف بازی شد، یکصد میلیون ریال جریمه شد.
براساس تصمیم اعضای این کمیته، دیدارهای پنجم و ششم دو تیم بدون حضور تماشاگران برگزار می شود و راجع به مسابقه هفتم در صورت نیاز به آن، سازمان لیگ نسبت به مکان برگزاری و شرایط آن تصمیم خواهد گرفت.
2 - با توجه به وقایع اخیر از سوی تماشاگران این دو تیم که دور از شان ورزش به ویژه ورزش بسکتبال است، از این تاریخ به بعد تماشاگران علاقه مند برای تشویق تیم مورد علاقه خود نمی توانند از طبل، شیپور، سنج و ادوات مشابه در سالن های بسکتبال استفاده کنند.
3 - اعضای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در ادامه با تذکر به محمدصمد نیکخواه بهرامی تاکید کردند این بازیکن از این پس باید از انجام حرکات غیرورزشی خودداری کرده و در صورت تکرار در این خصوص اقدام خواهد شد.
4 - همچنین اعضای کمیته انضباطی، مهدی کامرانی بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام را به دلیل اعتراض و به کار بردن الفاظ رکیک نسبت به داوران و با توجه به سابقه قبلی 50 میلیون ریال جریمه کردند و در صورت تکرار تخلف، این بازیکن از حضور در مسابقات لیگ فصل جاری محروم خواهد شد.
در جلسه اعضای کمیته انضباطی فدراسیون بسکبتال، نمایندگان اداره حقوقی، دفتر ارزشیابی و شکایات، دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه های وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.
ورزشی (1). ** 9144 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن