تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819610798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرايط روحي رواني خوبي در تيم ملي حاکم است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شرايط روحي رواني خوبي در تيم ملي حاکم است
هافبک تيم ملي گفت: خوشبختانه شرايط روحي رواني خوبي در تيم ملي حاکم است.

آندرانيک تيموريان در صحبت‌هاي خود اظهار داشت: اميدوارم تمام افرادي که اين شرايط را ايجاد کردند اردوي تدارکاتي خوبي براي ما برگزار کنند و بچه‌هاي ما نيروي مضاعفي به دست آورند.

به نقل از فارس، وي افزود:‌ شرايط روحي رواني روي عملکرد بچه‌ها تأثير دارد. اينطور مسائل باعث مي‌شود شرايط روحي و رواني ملي‌پوشان بالا برود.

هافبک تيم ملي در مورد شرايط روحي رواني ملي‌پوشان گفت: خوشبختانه شرايط روحي رواني خوبي در تيم ملي حاکم است، در حال حاضر تمرينات بدنسازي را پيگيري مي‌کنيم. لژيونرها به تيم ملي هنوز اضافه نشده‌اند و در اردوي اتريش به جمع ما اضافه خواهند شد. اميدوارم با حضور در بازي‌هاي تدارکاتي هماهنگ‌تر با يکديگر باشيم.

تيموريان در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه بازي‌هاي دوستانه زيادي انجام نداده‌ايم اما ترکيب تيم ملي ترکيبي از جوانان با تجربه است اميدوارم در اولين بازي گام بزرگي را برداريم و بعد از چند سال به مرحله دوم رقابت‌هاي جام جهاني صعود کنيم.

هافبک تيم ملي عنوان کرد: اگر بتوانيم نيجريه را شکست دهيم از گروه صعود خواهيم کرد.

وي همچنين در خصوص اينکه آيا انتقاد از لباس‌ها براي خودشيريني نزد کي‌روش است، گفت: ‌من صحبت‌هايم را قبلاً در اين خصوص انجام دادم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/02/21 22:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن