تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819430011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوود احمدی‌نژاد: جریان مشایی مرده و تمام شده


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: داوود احمدی‌نژاد: جریان مشایی مرده و تمام شده
کد خبر: ۳۹۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹ - 11 May 2014


برادر محمود احمدی‌نژاد در مورد برخی خبرها برای آشتی دادن او و اسفندیار رحیم مشایی طی یک جلسه گفت: من اصلا صحت چنین اخباری را تایید نمی‌کنم.

به گزارش اعتماد، برادر محمود احمدی‌نژاد در مورد برخی خبرها برای آشتی دادن او و اسفندیار رحیم مشایی طی یک جلسه گفت: من اصلا صحت چنین اخباری را تایید نمی‌کنم و حتی اگر چنین جلسه‌یی هم تشکیل شود در این جلسه شرکت نخواهم کرد. به گزارش تدبیر، داود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی در مورد جلسات انتخاباتی برادرش به همراه مشایی گفت: چرا به دنبال جریان مرده هستید؟ جریان مشایی مرده و تمام شده است.

وی همچنین در مورد احتمال نتیجه بخش بودن تحرکات انتخاباتی برادرش هم اظهار داشت: ممکن است اتفاق بیفتد. یک روز مردم اصلاح‌طلبان را ریختند بیرون بعد هم خودشان دوباره آنها را برگرداندند. احمدی‌نژاد در مورد اختلافاتش با مشایی هم گفت: ریشه اختلاف من و مشایی در دین خدا است. آنچه توسط این افراد مطرح شد با دین و انقلاب و خدا و پیغمبر زاویه داشت. اگر مشایی از این تیم حذف شود خیلی چیزها درست می‌شود. وی یادآور شد: اگر این افراد حذف نشوند من که همان فکر و برخوردی که قبلا داشتم را پیش می‌گیرم و بعید می‌دانم مردم هم به این جریان رای دهند و در این رقابت پیروز شوند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن