تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814715753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه‌بندی معلمان خواسته دیرینه فرهنگیان بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران شعبان سروری:
رتبه‌بندی معلمان خواسته دیرینه فرهنگیان بوده است
رامسر - خبرگزاری مهر: فرماندار رامسر، تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان که یکی از خواسته‌های دیرینه فرهنگیان بوده، توسط دولت را از اقدامات مطلوبی این دولت در بخش آموزش و پرورش دانست و افزود: با اجرایی شدن این طرح معلمان از دانش آموز محوری خارج شده و به سمت پژوهش و تحققیق روی می‌آورند.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین شعبان سروری عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش رامسر گفت: کارکرد آموزش و پرورش بر پایه دومحور مهم آموزش و تعلیم و تربیت  شکل گرفته که این دوشاخصه، مهمترین وظایف  سازمانی نظام آموزشی کشور است.

شعبان سروری افزود: مهمترین وظیفه آموزش وپرورش،کمک به توسعه تعلیم و تربیت کشور و ساختن ابران اسلامی به دست فرهنگیان و معلمان است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رامسر ادامه داد : معلمان ، معماران  حقیقی زیر بنای کشور هستند و می طلبد که در سطح شهرستان  و استان و در نهایت کشور در جهت ارتقاء آموزشگاههای مدرن بیش از پیش بکوشیم . فرماندار رامسر گفت: اصلی ترین مخاطبان نامگذاری سال بنام اقتصاد و فرهنگ ، معلمان و فرهنگیان هستند زیرا برهمگان روشن است که زیر بنا و توسعه اقتصادی کشور توسط آنان و نظام آموزشی  شکل می گیرد.

فرماندار رامسر با اشاره به اقدامات انجام شده توسط  دولت تدبیر  و امید در زمینه آموزش و پرورش  تصریح کرد : بودجه سال 93 در سطح کلان کشور نسبت  به سال  گذشته از رشد 10 درصدی برخوردار است اما ردیف  بودجه آموزش و پرورش در سال جاری از رشد 26 درصدی برخوردار است که این امر بیانگر  توجه دولت بصورت ویژه به بخش آموزش و پرورش است.

فرماندار رامسر بر پتانسیل غنی و قوی فرهنگیان شهرستان رامسر تاکید کرد و گفت : آموزش و پرورش  رامسر دارای جایگاه خوبی است.

 


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۲۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن