تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804383556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل امور سیاسی استانداری تهران: اعتدال به معنی بیان حقایق به مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل امور سیاسی استانداری تهران: اعتدال به معنی بیان حقایق به مردم است ورامین – ایرنا – مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت : اعتدال به معنی بیان حقایق به مردم است و در نقطه مقابل آن افراط و دروغ گفتن به مردم است.


محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت : مردم محوری و مردم سالاری باید در سایه ارزش های اسلامی همواره مورد توجه مسوولان قرار گیرد.
وی افزود : مهمترین شأن و جایگاه مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان کارگزار دولت تنها خدمت رسانی به مردم است و جز این رسالتی بر دوش آنان قرار ندارد.
وی گفت : حضرت امام سجاد(ع) به درگاه خداوند دعا می کردند که گره کار مردم به دستان ایشان باز شود ، امروز باید شکرگزار و قدردانی فرصتی باشیم که به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در اختیار ما قرار گرفته است و باید در جهت رفع مشکلات مردم گام های اساسی برداریم .
یوسفی افزود : در تعالیم اسلامی آمده که اگر در رفع نیازهای مسلمانان اهتمام نداشته باشی ، مسلمان نیستی و از آن بالاتر در آموزه های دین مبین اسلام آمده که اگر فریاد کمک هر فردی را شنیدی و به یاری او نشتافتی نیز از مسلمانی بویی نبرده ای پس کمک به مردم اذن دخول به دین مبین اسلام است .
وی بیان داشت: هیچ مسوولی حق ندارد با الفاظ نامناسب با مردم برخورد کند ، این که بودجه نداریم، حقوق من کم است و ساعت کاری تمام شده بهانه خوبی در مواجهه با مردم نیست ، اگر نگاه ما به خدمت رسانی از دیدگاه اسلام باشد ، مشکلات اداری نمی تواند مانعی در جهت خدمت رسانی به مردم ایجاد کند .
یوسفی تصریح کرد : مردم از مسوولین پروژه عمرانی و یا ارتقای شهرها به شهرستان و یا استان را نمی خواهند ، بلکه مردم از مسوولین احترام ، ادب و رفتار مناسب می خواهند ، اگر کاری نیز از دست شما بر نمی آید، باید اهتمام لازم به رفع نیازهای مردم داشته باشید تا مردم از عملکرد شما رضایت داشته باشند .
مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران افزود: مسوولان شهرستان باید برای رفع نیازهای روزمره مردم از ظرفیت و قابلیت های موجود در منطقه استفاده کنند ، اگر قرار باشد برای رفع این نیازها به مسوولان بالا دستی و اعتبارات دولتی چشم داشته باشید، معضلات برطرف نمی شود.
وی در خصوص مشکلات توسعه استان تهران گفت : هم اکنون 56 درصد از مالیات کشور توسط استان تهران پرداخت می شود و تنها 4 درصد از این مالیات به استان تهران اختصاص می یاید که اخیرا با تلاش ها و پیگیری های استاندار تهران این رقم به 7تا 8 درصد افزایش یافته است .
یوسفی تصریح کرد: نگاه عادلانه دولت به تمامی مناطق کشور ازجمله سیستان و بلوچستان ، ایلام ، هرمزگان و خراسان جنوبی و دیگر استان های کشور است ، رفع مشکلات کشور نیازمند تلاش تمامی مسوولان است و با گفتن این که اعتبار نداریم مشکلی از مردم برطرف نخواهد شد .
وی بیان داشت : در استان تهران تلاش داشته ایم تا با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و تشکیل شورای ایرانیان خارج از کشور ، زمینه حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه ها و طرح های مخلف را فراهم آورده و باعث رشد و توسعه روز افزون استان شویم .
یوسفی گفت : مسوولان شهرستان قرچک نیز باید از ظرفیت بخش خصوصی در رفع مشکلات موجود در شهرستان استفاده کنند ، اگر احداث بیمارستان این شهرستان با مشکل اعتبار مواجه شده می باید با جذب سرمایه گذاران و تسهیل حضور آنان ، زمینه اجرای آن را فراهم کرد .
وی بیان داشت : هم اکنون بیش از 5 هزار مدیر و معاون در 16 شهرستان استان تهران مشغول فعالیت می باشند که در صورت همدلی و اتحاد تمامی آنان می توانیم جهشی بزرگ در سطح استان به وجود آوریم .
وی در خصوص لزوم توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید گفت : دولت تدبیر و امید دولت شیدایی نیست ، این دولت نیز در تمامی عرصه های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی سیاست هایی دارد که ممکن است در برخی از موارد با ایراداتی نیز مواجه باشد.
تهرام/7254/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن