تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروی از ولایت فقیه انسان را در صراط مستقیم قرار می دهد/ رهبری مقتدرانه رمز موفقیت و دوام انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه امیر حیدری عنوان کرد:
پیروی از ولایت فقیه انسان را در صراط مستقیم قرار می دهد/ رهبری مقتدرانه رمز موفقیت و دوام انقلاب
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، از ولایت فقیه به عنوان مسیر و صراط مستقیم عصر کنونی یاد کرد و گفت: هرکس می خواهد در این خط و صراط قرار گیرد باید از ولایت فقیه پیروری کند.



به گزارش خبرنگار مهر، امیر کیومرث حیدری ظهر یکشنبه در مراسم یادمان شهدای کربلای ۹ و یادواره شهید وفایی که در سرپل ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: ولایت فقیه به عنوان ستون و خیمه نظام نقش بسیار مهم و حیاتی در موفقیت های انقلاب داشته است و دلیل عمده دشمنی معاندان نظام با ولایت فقیه نیز همین نکته بوده است. وی خاطرنشان کرد: دشمنان به خوبی این موضوع را دریافته اند که تا زمانی مردم ایران پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشند هرگز نخواهند توانست به اهدافشان دست باند بنابراین همواره سعی کرده اند تا با تضعیف این اصل اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به تختطئه و تخریب دست بزنند. امیر حیدری یادآور شد: تشکیل ده ها اتاق فکر از سوی دشمنان برای برنامه ریزی در جهت تضعیف جایگاه ولایت فقیه به خوبی نقش و اهمیت آن را در کشور می رساند بنابراین همه باید تا آن جایی که در توان داریم به حمایت از ولایت فقیه و رهبری پرداخته و اجازه ندهیم دشمنان برنامه های خود را پیش برند. جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی رهبری مقتدرانه را رمز مهم موفقیت و دوام انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته شاهد بوده ایم که انقلاب های زیادی در منطقه به وقوع پیوسته اما به دلیل عدم وجود همین عامل مهم (رهبری) ناکام مانده اند. حیدری در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: حرکت در مسیر شهدا چیزی جز سعادت و عاقبت بخیری برای ما به همراه نخواهد داشت و سبب می شود در دنیا و آخرت روسفید باشیم. وی همچنین با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست، گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیزان از خانواده هایشان نیز تجلیل و سرکشی کنیم و نهایت توان خود را برای حل مشکلات آن ها به کار گیریم.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن