تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816358016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیاید با رژیم صهیونیستی متحد شویم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بیاید با رژیم صهیونیستی متحد شویم


یکی از مخالفان خارج نشین سوری خواستار ائتلاف با رژیم صهیونیستی برای شکست دادن نظام سوریه شد. لبوانی گفت: ما پس از چهل سال شکستهای پیاپی گزینه نظامی را با همکاری شما لغو می کنیم و روابط را عادی می کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کمال لبوانی عضو شورای سیاسی ائتلاف سوری مخالف برای شکست دادن نظام سوریه و ایجاد منطقه حائل خواستار ائتلاف با رژیم صهیونیستی شد. این در حالی است که روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت نیز از دیدار جدید بین رئیس حزب کار اسرائیل و به تعبیر این روزنامه رهبران مخالفان سوری خبر داد.
دانلود   شبکه المنار نیز در گزارشی گفت : سخنان عاشقانه با رژیم صهیونیستی به شیوه تقریبا هر روزه رهبران و سیاستمداران گروههای مسلح در سوریه تبدیل شده است و آنان این روزها خواستار عادیسازی روابط با این رژیم شده اند. تنگ شدن عرصه بر آنها در خاک سوریه باعث شده است کمال لبوانی خواستار مداخله اسرائیل شود و به ائتلاف با آن دعوت کرده است تا نظام سوریه شکست داده شود. لبوانی پیش از این درخواست کرده بود مخالفان سوری از سرزمینهای اشغالی جولان به نفع رژیم صهیونیستی صرف نظر کنند و در مقابل اسرائیل به سرنگونی بشار اسد کمک کند. لبوانی در مقاله جدیدی که پایگاه اینترنتی دیلی بست آمریکا منتشر کرد نوشت : در گذشته اسرائیل بابت همه چیز سرزنش می شد اما اسرائیل دیگر دشمن ما نیست. لبوانی در مقاله خود به پیشنهاد اخیر خود اشاره کرد و نوشت از اسرائیل درخواست کرده است به مخالفان سوری کمک کند. وی گفته است نخستین گامی که باید برداشته شود آن است که منطقه حائل ایجاد شود. این درخواست لبوانی در روزنامه یدیعوت آحارونوت بازتاب داشته است و این روزنامه به دیدار بین اسحاق هرتزوگ رئیس حزب کار و به تعبیر این روزنامه شماری از رهبران مخالفان سوری اشاره کرد و نوشت چنین دیداری تازگی ندارد و تماس با این مخالفان از سالها پیش ادامه دارد. یدیعوت آحارونوت نوشت از دست دادن حمص توسط افراد مسلح در این نشست با قدرت مطرح شد و هرتزوگ بر لزوم سکوت نکردن در مقابل آنچه که محور مقابل در سوریه انجام دهد تأکید کرد. این نخستین تلاش برای عادی سازی همکاری با رژیم صهیونیستی نیست بلکه علاوه بر ارتباطات نظامی و کشف هزاران قبضه از انواع سلاحهای صهیونیستی در سوریه و همکاری اطلاعاتی افسران این رژیم با تروریستهای سوری، تصاویر بیمارستان مجهز اسرائیل که برای تروریستهای مجروح راه اندازی شده و عیادت سران این رژیم با تروریستها بارها در رسانه ها پخش شده است.
بیمارستان رژُم صهیونیستی برای تروریستهای سوری



یک شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن