تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819581537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار نماينده مرکز خاورميانه ژاپن با مديرکل اداره آسيا و اقيانوسيه اتاق ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۲۴ب.ظ)
ديدار نماينده مرکز خاورميانه ژاپن با مديرکل اداره آسيا و اقيانوسيه اتاق ايران ماسايوکي امميا نماينده مرکز خاورميانه ژاپن، شنبه 21 ارديبهشت 1393 با علي اصغر فرشچي مديركل آسيا و اقيانوسيه اتاق ايران ديدار كرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اتاق ايران، «علي اصغر فرشچي» ضمن معرفي اتاق ايران توضيح داد: اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران شامل 34 اتاق بازرگاني استاني، 200 انجمن و تشکل وابسته به اتاق، 20 اتاق مشترک و شوراي مشترک و بيش از 50 هزار شرکت اقتصادي عضو مي باشد.
مديرکل آسيا و اقيانوسيه اتاق ايران با اشاره به حجم پايين مبادلات تجاري بين دو کشور، بيان کرد:توانائي ها و پتانسيل هاي زيادي براي سرمايه گذاري در ايران وجود دارد از جمله بالغ بر 100 نوع معدن داريم که در اين زمينه ميتوانيد با ايران همکاري داشته باشيد.
همچنين در زمينه توليد قطعات اتومبيل، خدمات مهندسي و تکنيکي و پتروشيمي آماده همکاري مي باشيم.
او تشريح کرد: اولين و تنها گام عملي براي شروع همکاري ها و سرمايه گذاري اين است که کميته اي متشکل از تجار ايراني و ژاپني تشکيل دهيم و اين کميته نقشه راه براي توسعه همکاري ها را بررسي نمايند. سپس به مرور زمان و افزايش تعداد اعضاء کميته منجر به تأسيس اتاق مشترک بازرگاني بين دو کشور شود.
فرشچي افزود: اتاق ايران آماده پذيرش هيأت تجاري ژاپن مي باشد. با تبادل هيات تجاري بين دوکشور مي توانيم مراودات تجاري را افزايش دهيم و بازرگانان دو کشور هم از نزديک با زمينه هاي فعاليت يکديگر آشنا شوند.
در پايان مديرکل آسيا و اقيانوسيه اتاق ايران گفت: هر ساله دو نوبت کارگروه مديريت کايزن را با همکاري آن مرکز در اتاق ايران برگزار مي کرديم. اتاق ايران آمادگي دارد که اين برنامه آموزشي را در پاييز امسال براي اعضاء خود با هماهنگي و همکاري شما برگزار نمايد.
«ماسايوکي امميا» نماينده مرکز خاورميانه ژاپن در ايران گفت : يکي از مأموريت هاي اصلي مرکز همکاري هاي ژاپن براي خاورميانه (JCCME) توسعه روابط تجاري است که اميدواريم با رفع موانع تحريم، همکاري هاي اقتصادي ژاپن با ايران افزايش يابد.
او افزود: براي شروع کار نياز به ليست فعالان اقتصادي شما داريم که در کدام رشته صنعتي فعاليت دارند؟ تا بتوانيم برحست نياز شما برنامه ريزي داشته باشيم.
درخاتمه امميا خبر داد که کارگروه آموزشي مديريت کايزن براي اعضاء اتاق ايران در پاييز آينده برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن