تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819082680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترفند جبهه پایداری برای راه یافتن به مجلس دهم چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ترفند جبهه پایداری برای راه یافتن به مجلس دهم چیست؟

ترفند جبهه پایداری برای راه یافتن به مجلس دهم چیست؟
جبهه پایداری برای تداوم حضور خود در مجلس دهم سیاست جدیدی را اتخاذ کرده است.

به گزارش نامه نیوز، سایت نواندیش با اشاره به این موضوع می نویسد :

 پس از تغییر فضای سیاسی کشور با روی کار آمدن حسن روحانی، جبهه پایداری که به رغم هیاهوی زیاد سیاسی در بدترین شرایط از نظر پایگاه مردمی قرار گرفته است، برای ادامه حضور در مجلس شورای اسلامی خروج نمایندگان خود از تهران و فعالیت در شهرستان ها را در دستور کار خود قرار داده است.

بر این اساس گفته می شود از مدتی پیش کمیته ای در این جبهه تشکیل و در حال بررسی و شناسایی حوزه های انتخابیه غیر استان تهران برای نمایندگان تهرانی خود در مجلس شورای اسلامی است.

بنا به استدلال اعضای این جبهه، با گشایش فضای سیاسی، نمایندگان این جریان شانسی برای پیروزی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران ندارند و باید به شهرستان ها بروند.

با این حال یکی از آسیب های مورد اشاره در ارتباط با این تصمیم، تقابل میان نمایندگان عضو اکثریت مجلس با اقلیت عضو جبهه پایداری است.

تلاش برای بزرگ نمایی برخی مسایل و طرح پی در پی برخی موضوعات و افزایش حضور رسانه ای و سفرهای پی در پی به شهرستان ها با توجیه روشنگری در قبال توافق ژنو و ...، در راستای این برنامه می باشد.

با این حال تحلیلگران سیاسی معتقدند جبهه پایداری یکی از جریان هایی است که از هم اکنون باید برای وداع با کرسی های پارلمان آماده شود.




1393/2/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن