تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820518434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار همدان:مدیران در تبیین شخصیت امام خمینی (ره) کوتاهی نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار همدان:مدیران در تبیین شخصیت امام خمینی (ره) کوتاهی نکنند همدان-ایرنا-فرماندار همدان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در روند اجرای برنامه های بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در خصوص تبیین ابعاد شخصیت ایشان کوتاهی نکنند.


به گزارش ایرنا ˈعلی تعالیˈ روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان همدان اظهار داشت: زوایای شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب آنگونه که باید برای نسل جوان شناخته شده نیست و مسوولان باید بیش از گذشته در تبیین شخصیت این بزرگوار برای جامعه تلاش کنند.
وی افزود: امام خمینی(ره) شخصیت بزرگ و برجسته ای در تاریخ ایران و جهان اسلام به شمار می رود و هنوز بسیاری از ابعاد شخصیت ایشان در جامعه تببین نشده است و آنچه که تا کنون از ایشان به تصویر کشیده شده معرف همه­ ابعاد وجودی شخصیت امام خمینی (ره) نیست.
فرماندار همدان اظهار داشت: شجاعت و سیاست امام(ره) در مقابل زورگویان ، ایران را پس از سال ها استعمار ابرقدرت ها به استقلال رساند و قدرت های غربی و شرقی را به چالش کشاند.
تعالی افزود: امام خمینی (ره) یک فقیه بلند مرتبه بود که پیش بینی های سیاسی ایشان به وقوع پیوست واین امر نشان از آینده نگری امام راحل در تمام امور دارد.
وی اضافه کرد: برنامه های بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی باید به گونه ای برگزار شود که معرف همه ابعاد شخصیت وجودی این بزرگ مرد تاریخ باشد.
وی از اعزام دو هزارو 500 نفر از عزاداران شهرستان همدان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و تاکید کرد: برنامه ریزی ها در خصوص اعزام افراد به مرقد مطهر امام خمینی(ره) باید به گونه ای باشد که زائران در کمال سلامت و امنیت سفر کنند.
رییس کمیته بزرگداشت قیام 15 خرداد استان همدان نیز گفت: آیین 14 و 15 خردادماه امسال با حضور سید ˈمحمود علویˈ وزیر اطلاعات و ˈحیدر مصلحیˈ وزیر سابق اطلاعات در شهرستان همدان برگزار می شود.
ˈمحمد مهدی روحیˈ گفت: آیین بزرگداشت روز 14 و 15 خرداد امسال در حسینیه امام خمینی (ره) و مسجد جامع همدان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد آیین های ویژه این ایام در مساجد و امامزادگان استان همدان برگزار می شود.
اقامه عزاداری ،برگزاری نمایشگاه عکس،توزیع بسته های فرهنگی،برگزاری شب شعر و گردهمایی انجمن های ادبی،چاپ عکس و بروشور،برپا کردن پایگاه های صلواتی و اعزام زائران و مشتاقان به حرم مطهر امام خمینی (ره) از برنامه های سالروز بزرگداشت 14 و 15 خرداد ماه امسال در استان همدان است.
بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) پس ازتحمّل یک دوره کوتاه بیماری و عمل جراحی در بیمارستان بقیه الله، در 14 خرداد 1368 ، ندای حق را لبیک گفت و به ملکوت أعلی شتافت.
15 خرداد نیز سالروز قیام خونین مردم جان برکفی است که برای اسلام به میدان آمدند و علیه نظام ستم شاهی شوریدند.
در سحرگاه 15 خرداد سال 1342، دژخیمان رژیم ستمشاهی به خانه امام در قم یورش بردند و امام خمینی« قدس سره» را که سه روز پیش از آن، به مناسبت عاشورای حسینی در مدرسه فیضیه، طی سخنان کوبنده ای پرده از جنایات شاه و اربابان امریکایی و اسراییلی او برداشته بودند دستگیر و دور از چشم مردم به زندانی در تهران منتقل کردند.
همه ساله آحاد مختلف ملت ایران از تمامی نقاط کشور برای حضور پرشور و یکپارچه در آئین های گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و تجدید میثاق با آرمان های سترگ آن حضرت و بیعت دوباره با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام راحل گرد هم می آیند.
7529/576/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن